Tukifoorumi

Tila: Fail: Ei vastausvikaa, kun yrität muodostaa yhteyden.

jshonblom@live.comjshonblom@live.com Viestejä: 6Verified User
sisään XSR 700
  1. Yritän vilkkua ECUa ensimmäistä kertaa. Repro-vaiheet ovat napsauttamalla Kirjoita ECU-painiketta.
  2. Pyyntö pyytää minua kääntämään Bike On -toiminnon. Ohjelmisto nai lisenssin ECU
  3. saan pyydetään kääntämään pyörän päältä, teen niin, ja sitten OK
  4. saan viestin, jossa sanotaan Kirjoittaminen ECU: käännä Key, teen niin, ja sitten OK
  5. tila menee yhdistää, ja sitten se menee tilaan: Fail: No Response
  6. Olen mennyt paketin läpi asennukseni muutaman kerran varmistaen, että nastat on työnnetty sisään. Nykyinen maakaapelin sijainti on suositeltava säiliön alapuolella oleva paikka, jonka olen hiomannut hieman. Oma monimittari lukee 12, joten se tuntuu kiinteältä kohdalta. Mikä tahansa ajatus siitä, mitä tapahtuu, on turhauttavaa?


Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Epäonnistuminen mikään vastaus tarkoittaa, että laitteistokysymys on, ohjelmisto pingoi ECU: ta, mutta ei saa vastausta. Tarkista kaikki yhteydet huolellisesti. Voit käyttää ohjelmiston laitteistotestiä. Siirry kohtaan Ohje> Testiliitäntä> Tulot Älä kiinnitä huomiota värillisiin pisteisiin, vaan olet kiinnostunut vain näytetyistä numeroista. Punainen lanka on # 1, oranssi lanka on # 2, keltainen johto on # 4 ja musta lanka on GND. Kun kaikki kytketään, mutta with no power to the ECU, hyväksyttävät tulot ovat 0, 10, 20 tai 30. Jos et näe näitä numeroita, sum of the second digit indicates the bad wires. Jos esimerkiksi näet "36", 6 ilmaisee, että Orange # 2 plus Yellow # 4: llä ei ole jatkuvuutta. Kun kaikki on kytketty ja the ECU powered, hyväksyttävät tulot ovat 6, 16, 26 ja 36. Jos et näe näitä numeroita, look at the second digit. Jos saat 1, 3, 5 tai 7, se osoittaa mahdollisen huonon yhteyden punaiselle johdolle. Jos näet 2, se ilmaisee huonon yhteyden keltaiseen johtimeen. 4 ilmaisee huonon oranssin johdon. Ja 0 ilmaisee ECU: n huonon virransyötön; tarkista positiiviset 12 V: n ja yhteiset GND-johdot.

  • jshonblom@live.comjshonblom@live.com Viestejä: 6Verified User

    Hei Kent, käytin ohjelmistokokeita. Kun kaikki oli koukussa ja avain oli pois päältä, sain numeron 30. Katso kuvakaappaus:

    Kun otin avaimen käyttöön ja käynnistin ECU: n, sain 36. Ks. ja sai saman Fail No Response -virheen. Mitä seuraavaksi? -Jason

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Anna meille ECU-osan numero ja tiedostonumero, jota yrität vilkkua.

  • jshonblom@live.comjshonblom@live.com Viestejä: 6Verified User

    Oma ECUn osanumero on 2RC-8591A-20 (2018 xsr700). Tässä on kuvakaappaus Tiedosto-välilehdestä, jossa räjäytetty osa on nimeni. Se on mukautettu, suojattu tiedosto kahdesta pyörästä Dyno Works. Kysyin heiltä, miksi tiedosto heijastaa 2RC-8591A-00: ta (joka on '15 FZ-07) ja ei 2RC-8591A-20. He mainitsivat, että se on vika / häiriö FTECU-ohjelmistossa ja että kaikki FZ / MT / XSR700 -tiedostot näyttävät laitteiden välilehdessä -00, ja että se on todellakin 2RC-8591A-20 ECU: lle.

    Yritin myös käyttää julkista tiedostoa: 2018 MT-07 - 2RC-8591A-20 (US) - Unrestricted.ftm-tiedosto, mutta huomasin, että sain saman Fail No Response -virheen Kiitos, -Jason

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voitteko kokeilla varastossa olevaa XSR700-tiedostoa viritysohjelmistosta nähdäksesi, miten se ilmenee?

  • jshonblom@live.comjshonblom@live.com Viestejä: 6Verified User

    Ainoa xsr700-tiedosto on (CA) -tiedosto, joten kokein 2018 MT-07 - 2RC-8591A-2- (US) - StockECU.ftm-tiedostoa ja se ei myöskään toimi. Katso näyttökuva:

    Ajatukset?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tarkista polkupyörien johtosarjat jännitteestä. Vedä suojakorkki irti ja käytä volttimittaria tarkistaaksesi nämä yhdistelmät: Kun avain / sytytys on käytössä, oranssi johto GND: hen lukee 5V, keltainen johto GND: hen pitäisi lukea 5V, punainen johto GND: hen pitäisi lukea 12V. Seuraavaksi hyppää punainen johto keltaiselle johdolle; jos kuulet polttoainepumpun pohjustuksen, johtosarjassa on ongelma. Jos ei, niin se on hyvä. Sitten hyppää punainen lanka oranssiin; uudelleen, jos kuulet polttoainepumpun pohjustuksen, on olemassa ongelma valjaiden kanssa. Jos ei, niin se on hyvä. Kerro meille, mitä löydät.

  • Snetme.nathan@aim.comSnetme.nathan@aim.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on hyvin samanlainen asia. Onko tämä ratkaistu? Jos on, mikä on ratkaisu?

  • jshonblom@live.comjshonblom@live.com Viestejä: 6Verified User

    Tarkistin juuri pyöräpuolen valjaiden jännitteen ja olen huomannut, että oranssi - GND on 5 V, keltainen - GND on 5 V, mutta punaisen jännite GND: hen on 0,1. Tämä näyttää siltä, että asia, olen yrittänyt sijoittaa punaisen tapin edelleen työntämällä lankaa syvemmälle sormillani ja liu'uttamalla paperiliitin langan viereen työntääksesi metallitapin alas. Onko sinulla vinkkejä tähän? En vieläkään saa punaisen johdon jännitettä. Langan vastuslukema on 0,1-0,2. Ajatuksia? Haluan melko paljon vain ratsastaa, pitäisikö minun katsoa Bench-puolen valjaiden ostamista, koska tämä menetelmä ei toimi niin hyvin?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, punainen virtajohto ei tee mitään yhteyttä. Jos tarkastelet liittimen pintaa, näetkö jokin nastasta näkyvistä? Pienessä reiässä, jossa punainen tappi on asetettu vastakkaiselle puolelle, pitäisi nähdä ainakin joitakin metalleja.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Oletko varma, että punaisella langatapilla on oikea reikä? Ei pitäisi olla niin vaikeaa lisätä pintaa ja saada hyvä yhteys.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Suorita kaikki aiemmin mainitut laitteistotarkastukset.

  • jshonblom@live.comjshonblom@live.com Viestejä: 6Verified User

    Tämä oli käyttäjän virhe. Tarkistin asennusvaiheita uudelleen ja huomasin, että olin asettanut oranssin nastan kuuteen paikkaan 32 puolelta eikä kuusi välilyöntiä 17-puolelta keskirivillä. Olin tunneloitu, jotta nastat olivat pikemminkin kuin oikeassa paikassa. Kun olen siirtänyt oranssin nastan oikeaan kohtaan, voin kirjoittaa ECU: lle mitään ongelmaa. Kiitos avusta tämän prosessin aikana. -Jason

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Tiedän, että tämä on ratkaistu, mutta on tärkeää huomata, että pyöräpuolen valjaiden punainen lanka ei ole teho. Sinun ei odoteta saavan siitä jännitettä normaalisti, mutta jännitteen antaminen tälle johdolle ylittämällä se keltaiseksi tai oranssiksi estäisi polttoainepumpun pohjustuksen.

  • travis_reeder@hotmail.comtravis_reeder@hotmail.com Viestejä: 1Verified User

    Koen tämän ongelman nyt. Kävin pyöräpuolen laitteistoasennuksen FTECU-tuella (fantastinen tapa) ja päätin, että kaikki oli kytketty kunnolla, ja rajapintatesti näytti myös oikeat numerot. Olen täysin hämmentynyt tästä ja haluan hienosäätää 2018 XSR700 -sarjaani, ja nyt minulla on nyt penkkityyliset ECU Flash -sarjat. Valitettavasti saan edelleen "Status Fail: no response ..." -viestin täsmälleen kuten tässä ensimmäisessä viestissä on kuvattu. Työskentelen edelleen tuen kanssa, mutta jos jollain on ideoita tämän korjaamiseksi, olisin ikuisesti kiitollinen.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Travis, lähetä kysymys sähköpostilla sales@ftecu.com.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.