Helpforum

Ftecu software login probleem

blkviceblkvice Berichten: 21Verified User

Hallo, ik kan niet inloggen nadat de software-update de laatste keer dat ik de software heb gebruikt in april van dit jaar was. Ik heb alle voorgestelde dingen gedaan om de usb aan te sluiten, software te verwijderen/installeren/het register op te schonen, maar ik kan nog steeds niet door de gebruiker/wachtwoord-login komen. Ik hoop dat je kunt helpen bedankt!

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Wat is de foutmelding die u ontvangt wanneer u probeert in te loggen met uw USB-kabel aangesloten op uw computer? Bedankt, Jason A.

  • blkviceblkvice Berichten: 21Verified User

    Er is eigenlijk geen foutmelding. Ik typ mijn e-mail / pass hit login en het blijft daar grijs, kan niet eens sluiten, het programma moest alt del crt om te stoppen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het klinkt alsof uw computer de USB-stuurprogramma's misschien niet correct herkent. Probeer eerst meerdere USB-poorten als je die hebt. Als je daarna nog steeds geen geluk hebt, probeer dan de stuurprogramma's handmatig te installeren. Ga hierheen: https://ftdichip.com/drivers/ en download vervolgens de driver voor (VCP & D2XX). Bedankt, Jason A.

  • blkviceblkvice Berichten: 21Verified User

    Ik heb geprobeerd de driver te downloaden en te installeren, maar het lijkt erop dat dit niet het probleem is, want als ik op registreren klik, ziet hij de USB-kabel. Ik weet niet wat ik nog moet proberen. Ik hoop dat je kunt helpen

  • blkviceblkvice Berichten: 21Verified User

    Het werkt nu Virtualbox lijkt de boosdoener te zijn.

Meld je aan of registreer je om te reageren.