Helpforum

Eerste keer gebruiker 08 R6 (13S-8591A-20 VS) Bike-Side

Ik heb zojuist een '08 R6 gekocht, de Bike-Side USB-connector gekocht en geïnstalleerd. Ik heb geprobeerd een kopie te maken van mijn bestaande ECU-bestand voordat ik het knipperde. Ik kreeg het waarschuwingsbericht dat zegt: "Failed to connect to ECU. This ECU type is not natively readable. Be aware that read attempts will fail with this ECU type unless this ECU has already been flashed with your account." (See attached .jpg screenshot). Moet ik mijn ECU flashen voordat ik mijn bestaande ECU-bestand kan lezen of er een kopie van kan maken? Kunnen jullie dit voor mij resetten zodat ik dit bestand eerst kan lezen en kopiëren? De motor loopt geweldig, alsof hij al eerder is afgesteld / geflitst .. Inactief is echter 2050 tpm bij normale bedrijfstemperaturen. Te hoog voor mij. Motor heeft Cat-Delete Y-pijp en een korte GYTR uitlaatbus + nieuw OEM Yam luchtfilter. Moet ik het hele bestand overschrijven? Is er een manier om alleen de secties voor stationair toerental te flashen / overschrijven? Ik haat het om dit bestaande deuntje te verliezen zonder de inhoud ervan te kopiëren! Bedankt voor alle hulp. -Kevin

Comments

  • kpshreve@msn.comkpshreve@msn.com Berichten: 2Verified User

    Kon geen .jpg-bestanden plaatsen ...

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, die ECU is niet standaard leesbaar, wat betekent dat de enige manier om het voorraadbestand eruit te halen, is door de ECU open te snijden. Gelukkig is dat niet nodig, want we hebben het bestand al tot uw beschikking als u het op enig moment wilt gebruiken. Als de fiets eerder met onze software was geflitst, zou het u het licentienummer van de vorige gebruiker vertellen, dan kunnen we werken aan de overdracht ervan. Als het geen eerder gebruikerslicentienummer bevat, is het waarschijnlijk nooit geflitst of nooit geflitst met onze software. Bedankt, Jason A.

  • danielpartridge24@gmail.comdanielpartridge24@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb hetzelfde probleem. Moet ik gewoon op schrijfstokbestand klikken en daar beginnen of wat?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als u probeert te bepalen of de ECU met onze software is geflitst, klikt u op Apparaat> ECU schrijven en de software vertelt u het licentienummer van de vorige gebruiker (als deze eerder is geflitst).

Meld je aan of registreer je om te reageren.