פורום תמיכה

משתמש ראשון בפעם 08 R6 (13S-8591A-20 ארה"ב) בצד האופניים

בדיוק קניתי R08 ', רכשתי והתקנתי את מחבר ה- USB-Side. ניסיתי ליצור עותק של קובץ ה- ECU הקיים שלי לפני שאעשה מהבהב. קיבלתי את הודעת ההתראה שאומרת: "Failed to connect to ECU. This ECU type is not natively readable. Be aware that read attempts will fail with this ECU type unless this ECU has already been flashed with your account." (See attached .jpg screenshot). האם עלי להבהב את ה- ECU לפני שאוכל לקרוא או ליצור עותק של קובץ ה- ECU הקיים שלי? האם אתם יכולים לאפס את זה בשבילי כדי לאפשר לי לקרוא ולהעתיק את הקובץ תחילה? האופניים פועלים נהדר, כאילו מכוונים / הבזיקו בעבר .. סרק הוא 2050 סל"ד בכל זאת בהפעלה רגילה. גבוה מדי בשבילי. לאופניים יש צינור Y של חתול מחיקה ותיבת פליטה קצרה של GYTR + מסנן אוויר ים חדש של OEM. האם עלי להחליף את כל הקובץ? האם יש דרך להבהב / להחליף רק את קטעי בקרת המהירות הבטלה? אני שונא לאבד את המנגינה הקיימת הזו מבלי להעתיק את תוכנה! תודה על כל העזרה. קווין

שתייגת:

הערות

  • kpshreve@msn.comkpshreve@msn.com הודעות: 2Verified User

    לא ניתן היה לפרסם אף קובץ .jpg ...

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, ה- ECU אינו ניתן לקריאה מקורית, כלומר הדרך היחידה להוציא את קובץ המניות היא על ידי חיתוך ECU. למרבה המזל, זה לא הכרחי מכיוון שכבר יש לנו את הקובץ אם ברצונך להשתמש בו בשלב כלשהו. אם האופניים היו מהבהבים באמצעות התוכנה שלנו בעבר, זה יגיד לך את מספר הרישיון של המשתמש הקודם, אז נוכל לעבוד על העברתם. אם זה לא בא עם מספר רישיון משתמש קודם, סביר להניח שמעולם לא הבהב, או מעולם לא הבזיק באמצעות התוכנה שלנו. תודה, ג'ייסון א.

  • danielpartridge24@gmail.comdanielpartridge24@gmail.com הודעות: 2Verified User

    יש לי את אותה הבעיה. האם אני פשוט לוחץ על כתיבת קובץ מקל ומתחיל שם או מה?

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    אם אתה מנסה לקבוע אם ה- ECU הבזיק עם התוכנה שלנו, לחץ על התקן> כתוב ECU ותוכנה תגיד לך את מספר הרישיון של המשתמש הקודם (אם הוא הובהק בעבר).

היכנס או הירשם כדי להגיב.