Helpforum

Topsnelheidsbegrenzer verwijderd

magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Berichten: 4Verified User

Hallo, ik heb een ECU geschreven met de onbeperkte melodie. Bij 115 km/u beperkt hij zich. Wat kan ik doen. Bedankt.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt June 2021

    Hallo, wat was het onderdeelnummer van de ECU? Kun je me er een foto van bezorgen aub? En met welk bestand heb je het geflasht? Bedankt, Jason A.

  • magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Natuurlijk zal ik dat doen, laat me naar de ECU gaan en zal je de foto posten. Het bestand was het onbeperkte bestand. Bedankt Jason.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, U moet de opties in het bestand controleren voordat u het ook in flasht. Als uw ECU-onderdeelnummer B57-00 was en u flitste met het overeenkomende onderdeelnummerbestand, moet u eerst de optie aanvinken. Het lijkt erop dat die optie is ingesteld om nog steeds een topsnelheidslimiet te hebben, dus zet hem handmatig uit en flash de ECU opnieuw, dan ben je goed. Bedankt, Jason A.

  • magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Berichten: 4Verified User


  • magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Het onbeperkte bestand geladen met verwijderde topsnelheidsbegrenzer, topsnelheid is nog steeds beperkt. Dit is de ecu van de yamaha. F8T86171 2HC-00 6125

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Er zou geen probleem moeten zijn met het 2HC-00-bestand in de 2HC-00 ECU. Ik heb dit persoonlijk eerder getest in onze winkel. Je zegt dat de snelheid beperkt is tot 115 met het ingesteld om uit te schakelen. Als u het instelt om in te schakelen, waartoe is de snelheid beperkt? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.