פורום תמיכה

2017 FZ09 כיבוי אקראי תוך כדי נסיעה !!

dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com הודעות: 7Verified User

שלום לכולם! הבזקתי את האופניים שלי עם המפה הבלתי מוגבלת עם מפת הדלק של מפקד הכוח. יש לי אקרו פחמן / חלד מלא מותש וה- AES מוחק. אני מקבל קוד P2138 (מתאם מתח חיישן קופה מאיץ). אמרו לי מישהו כאן שלא לדאוג לקוד ורק להשבית אותו, זה נפוץ בעת ייבוא מפת הדלק למחשב ... החשש הגדול שלי הוא שהאופניים שלי ייסגרו באופן אקראי בזמן הרכיבה !? ואין לי מושג מדוע. זה לא התחיל רק בפעם הראשונה שקיבלתי את ה- CEL. כאשר האופניים נכבים אם כבה את המפתח ואז האופניים מתחילים לפעול בסדר זמן עד שזה קורה שוב. דברים שניסיתי לתקן את הבעיה .... הסרתי את מתג הכיבוי בעמידה, בדוק את חיבורי הסוללה, הסוללה הייתה במכרז ונכנסה ל 13.1 וולט מהמכרז, החזרתי את ה- ECU למלאי ואז עם המפה הבלתי מוגבלת של FT (ללא מפת דלק למחשב) ונקה את ה- CEL. כשהאופניים נסגרו בפעם הבאה ה- CEL חזר. לא נראה שיש מתאם למהירות, באיזה הילוך אני נמצא או בליטות על הכביש. רעיונות כלשהם?

שתייגת:

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, אוקי הקוד לא נפוץ לעלות על האופניים האלה. אם אתה מקבל את הקוד הזה יש בעיה. שגיאת APS עלולה לגרום לכיבוי האופניים אם ה- APS וה- TPS רואים עצמם רחוקים מדי מהסנכרון. אז הבעיה שלך אינה רגילה או שכיחה, אולם נראה שהיא הגיונית בהתחשב בקוד השגיאה שאתה מקבל. התקנת רתמת צד לאופניים על האופניים האלה? אם כן אני חושב במהלך ההתקנה אולי דפקת סיכה אחרת רופפת על מחבר ה- ECU. האם עדיין יש לך משאבת ABS במלאי? אם כן, אתה יכול לנסות להתקין את זה בחזרה על האופניים ולהפעיל אותו כדי לראות אם זה עושה כל סוג של תרופה לבעיה שלך. תודה, ג'ייסון א.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com הודעות: 7Verified User

    היי ג'ייסון, תודה על התגובה! מעניין שאתה אומר שהקוד אינו נפוץ עם האופניים האלה, טוב לדעת שכן אמרו לי אחרת !! התקנתי את רתמת הצד לאופניים ובהחלט אוודא שאף סיכות לא יאבדו! אפילו לא חשבתי על כמה קל להתקנה. יש לי גם משאבת ABS במלאי. האם אתה ממליץ להתקין את זה בחזרה ואז פשוט להשאיר אותו מושבת?

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    מסננים את הנוזל ממשאבת ה- ABS, מחברים את כל החורים ואז מהדקים את המשאבה על מחבר הרתמה.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, כן בדוק את הסיכות בבקשה ואם זה בודק אז נסה את משאבת ABS במלאי בבקשה. תודה, ג'ייסון א.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com הודעות: 7Verified User

    היי ג'ייסון, אז קראתי מחדש את הערותיך כששאלת על משאבת ABS במלאי האם התכוונת לבלמים נגד נעילה? לא ביצעתי שינויים בבלמים, אז רציתי רק להבהיר. תודה דיימון

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, התנצלותי התרשמתי שהותקנה על האופניים יחידת מחיקת ABS. הצלחתם להתקדם או לכוון על האופניים? תודה, ג'ייסון א.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com הודעות: 7Verified User

    היי ג'ייסון, אז יש לי הזדמנות לקחת את החלק של האופניים. לא הבחנתי בחוטים רופפים, אבל הקפצתי את הקליפ ולחצתי על כולם כדי לוודא שהם נמצאים ברתמה. פיניתי את הקוד והבזקתי מחדש את האופניים. אם זה לא עובד האם יש לך רעיונות אחרים? תודה דיימון

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, בדרך כלל אם אתה מסתכל על התקע שממנו הוא נכנס ל- ECU אתה יכול לראות את קצה הפינים כל הדרך במחבר. זו בדרך כלל דרך טובה לדעת אם הסיכות יושבות לגמרי או לא יותר מדי. אם זה לא עושה את זה אז אולי יש משהו לא בסדר עם האופניים. בשלב זה הייתי מנסה להחזיר אותו למלאי ואז לקחת לסוכנות. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.