Helpforum

Onbeperkte vs Stock ECU Flash (Power Commander geïnstalleerd)

thoulihan33@gmail.comthoulihan33@gmail.com Berichten: 1Verified User

Ik heb een 19 R1 die ik zojuist heb geïnstalleerd AR Exhaust and Power Commander. Ik wist niet dat toen ik de twee installeerde, er een fout zou zijn waardoor ik buiten mijn instellingen werd vergrendeld en mijn onderkant werd gedood. Ik heb de uitlaat geïnstalleerd en de juiste kaart op de PCV geüpload. Gestart liep het ongeveer 5-10 minuten goed en gooide vervolgens een fout (waarschijnlijk iets te maken met het verwijderen van de uitlaatservo. Ik heb de Graves Exup-eliminator een paar weken zonder probleem geïnstalleerd). Ik heb een codelezer en adapter besteld om de werkelijke fout te bevestigen. Na een hoop stress en zoeken op internet en de cirkel van renners naar antwoorden kwam ik tot de conclusie dat het moet worden geflitst. Mijn vraag is welke kaart ik moet uploaden. Ik heb nog steeds de commandant geïnstalleerd. Ongelimiteerd klinkt geweldig, maar ik ben niet zeker of het wijzigingen aanbrengt in de brandstofkaart. ECU en PCV beide onafhankelijk aanpassen van lucht / brandstof klinkt als een slechte tijd. Wat zou de beste zet zijn voor mijn 19 met AR-uitlaat (Flash en PCV, PCV verwijderen en gewoon flashen, Onbeperkte Flash + PCV, Stock Flash + PCV). Verandert de onbeperkte kaart de brandstofkaart of elimineert deze eenvoudig fouten, topsnelheidsbegrenzer, enz.? Kan ik onbeperkt flitsen en mijn PCV blijven gebruiken die is gekoppeld aan mijn huidige uitlaatconfiguratie? Ik heb de bench flash kit onderweg, dus ik moet dit zo snel mogelijk oplossen. Ik waardeer de hulp hierbij.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U kunt uw PCV-kaart importeren in de PCV Import-functie in het R1-bestand of onbeperkte bestanden, en toegang hebben tot een groot aantal eerder ontoegankelijke functies. Om je de waarheid te vertellen, is elke PCV-kaart op zijn best een pleister, omdat de PCV alleen toegang heeft tot de TPS versus RPM-kaarten. De PCV heeft geen toegang tot de MAP (verdeelstuk atmosferische druk) x RPM-kaarten binnen een ECU die de echte afstemmingsfunctie zijn. Het heeft geen zin om de twee samen te gebruiken, omdat uw ECU de PCV-kaart kan uitvoeren. De ECU zal enkele kleine wijzigingen aanbrengen in de mapping, net als een PCV, maar er moet worden opgemerkt dat elk systeem met de standaard O2-sensor alleen kleine gasopeningen en een lager toerental zal wijzigen. Als het eenmaal voorbij dat punt is, keert het tanken terug naar het instellen van parameters omdat de smalbandige sensor alleen de ECU kan vertellen dat het mengsel rijk of mager is - het kan het niet vertellen door hoeveel.

Meld je aan of registreer je om te reageren.