Tukifoorumi

mt07 2018 kanadan polttoainekarttoja

rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Viestejä: 4Verified User

kysymys. Minulla on 2018 mt07, lisäsin ilmaisen ilmavirtaussuodattimen, poistin snorkkelin, lisäämällä täyden termigoni-pakokaasun. Olen valmis vilkkumaan ensimmäistä kertaa. Olen kuullut, että sinulla pitäisi olla myös polttoaineen tuonti (kuten voimakomentajan kartta jne.), mutta et löydä jotakin, joka sopisi pyöräni kanssa. Kun kutsuin ftecua, he sanoivat, ettei se ollut todella tarpeen, että sitä ei varmasti tarvita? Minulla on oikea pyörä, joka on valittu pudotusvalikoista jne. Voisitteko luoda minulle polttoainekartan tuoda tai näyttää minulle tarkan linkin, josta saan yhden pyöräni. Olen vain varovainen tekemään tämän oikein. Kiitos, että saat apua. Myös minkä tahansa perusasetuksen

i pitäisi muuttua kuten kierroslukija tai puhaltimen lämpötila jne.

Kommentit

  • rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Viestejä: 4Verified User

    tai kenelläkään hänen foorumillaan on neuvoja EXACT-asetuksista, jotka ovat tehneet heille työtä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Käytä pyörässäsi rajoittamatonta tiedostoa, joka on erittäin hyvä lähtökohta. PC-karttojen käyttö on huonompi lähtökohta, koska siinä oletetaan, että polttoaineen massa on vakio jokaiselle annetulle kierrosluvulle ja TPS: lle, joka on virheellinen, koska ecu vaihtelee myös polttoainemassaa monipuolisen paineen perusteella. Jokainen pyörä ja tilanne on erilainen, pelkästään siksi, että jollakin toisella on samat kiinnitettävät komponentit, ei tarkoita, että se toimii pyöräsi kannalta. Mutta jos valitset Activetune-virran, ECU korjaa itsensä ja korjaa mahdolliset erot.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kuten Kent sanoi, Power Commanderin polttoainekartat eivät ole aina paras tapa edetä. Se on kuitenkin suosittu asiakkaillemme, joten tarjoamme ominaisuuden. Useimmat Power Commanderin polttoainekartat tehdään noin ECU: n arvosta. Tämä tarkoittaa, että Power Commander -kartta ei ehkä toimi yhtä hyvin, kun ECU: n salama on rajoitettu tiedosto. Esimerkiksi jotkut kalustopyörät eivät koskaan anna sinulle 100%-kaasua, sanoo, että MT07 antaa vain 88%-kaasun. Kun olet laskenut ECU: n ja anna kaasulähteesi avata 100%: lle, polttoaineen syöttö vaatii muutoksia. Power Commander -kartta käyttää vain 88%-kaasun avaamiseen tarvittavia muutoksia. Kentin tavoin Power Commander -kartat eivät myöskään pääse MAP-anturiin, joten se koskee vain muutoksia TPS-järjestelmään vs. RPM-polttoaineeseen. Voit todennäköisesti virittää pyöräsi manuaalisesti paremmin kuin Power Commanderin polttoainekartta. Tarjoamme myös Active Tune -sarjan MT07: lle ja meillä on monia dyno-virittimiä kaikkialla maassa, joissa voit vierailla https://ftecu.com/flash-tune-dealers/: ssä Kiitos, Jason A.

  • rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Viestejä: 4Verified User

    OK kiitos!

  • rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Viestejä: 4Verified User

    btw vilkkuu minun pyöräni. näki joitakin häiriöitä ohjelmistossa, mutta sain ne ratkaistua. kiitos joukkueelle salama on mahtava, kääntyminen on soooooo paljon pehmeämpi ja koko pyörä on hauskempaa ratsastaa. iloinen ostin tämän tuotteen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.