Helpforum

R1 07-08 (EU) Stock- en onbeperkte kaarten.

2»

Comments

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Hallo Jason, bedankt voor het antwoord. Hoe kan ik de TPS opnieuw synchroniseren? Enig idee waarom er geen foutcodes bij de aandelenkaart komen wanneer ais en O2 zijn losgekoppeld.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Mijn klepspelingen zijn gedaan en de gasklephuizen zijn vorige maand gesynchroniseerd.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Heb je geprobeerd om Unrestricted Mapping in het Stock-bestand te kopiëren en te plakken om te zien of je probleem aanhoudt? Misschien heeft u een beschadigd bestand. Ik weet niet zeker hoe ik dat opnieuw moet synchroniseren, maar de servicehandleiding zou u in de goede richting moeten wijzen. Bedankt, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Ik kan dat proberen. Zou de software me niet op de hoogte stellen als het bestanden had beschadigd?

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Enige probleem is dat de voorraadkaart geen decel-cut en snelheidsmeterfunctie heeft, omdat ik -1 op het voortandwiel heb.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Er zou geen melding zijn van een beschadigd bestand vanwege de complexiteit van dit alles. Bedankt, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Bedankt Jason, ik heb de APS en TPS opnieuw gesynchroniseerd. Geen verschil met de eikel van uit naar aan. Het is alsof de insnijding niet werkt. Ik heb een manier om de brandstofvoorziening op de kaarten te veranderen om brandstof op gesloten gas te forceren. Zou dit kunnen worden gedaan in de ETV-basiskaarten. Schakelt het uitschakelen van de exup-klep de klepmotor of alleen de sensor uit? Ik zal ook de aandrijflijn en mechanische problemen onderzoeken, zoals defecte exup-klep of koppeling en slipkoppeling.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ETV Base Maps heeft alleen te maken met het openstaan van de gasklep. Je MAP- en TPS-brandstof zou zijn wat ik zou willen onderzoeken. De functie moet ervoor zorgen dat de code niet meer verschijnt als u de motor loskoppelt. Bedankt, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Toen ik de APS en TPS opnieuw synchroniseerde, merkte ik dat er een eerste sprong was in de diag van gesloten gashendel om 17 uur naar gewoon openbarsten tot 22. Je kon de vlinders zien openklappen. Daarna was het gemakkelijk om de nummers in stappen van 1 op en neer te regelen.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Gewoon proberen te bewijzen dat het knipperen ok is voordat ik veel geld heb uitgegeven aan sensoren en andere bits. Dus zou het veranderen van de MAP versus TPS-brandstof hetzelfde zijn als een decel-cut. Brandstof aanhouden met gesloten gasklep.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De Injector Decel Cut werkt door de injectoren een beetje open te houden wanneer de gashendel is gesloten. Dit helpt uw aan / uit-gasrespons, want wanneer u weer gas geeft, hoeft de injector niet volledig te openen omdat deze al gedeeltelijk open is. Dit is echter niet een oplossing voor alle andere problemen die u mogelijk ondervindt. We hebben geen aparte Injector-bedieningstabellen om dit handmatig te doen. Je zult willen spelen met je brandstof- en Throttle By Wire-kaarten. Ik zie geen reden waarom je niet iets kunt bedenken dat goed werkt, tenzij er echt iets mis is met je fiets. Probeer misschien de fiets naar een lokale tuner te brengen en zij kunnen u helpen. Bedankt, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Bedankt Jason, ik blijf volharden

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Als je throttle by wire-kaarten zegt, bedoel je alleen de map vs rpm of de etv-kaarten. Zou comp kaarthulp vertragen.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Zou de ingeschakelde decel op een dyno verschijnen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als ik Throttle By Wire-kaarten zeg, bedoel ik je ETV-basiskaarten. De vertraging van de injector zou op geen enkele normale dyno verschijnen. Bedankt, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Bedankt Jason, zou je een voorbeeld kunnen geven van wat je kunt veranderen in ETV BaseMaps

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, de ETV-basiskaarten spreken voor zich als je ze bekijkt. Werk er gewoon aan om ervoor te zorgen dat de waarden vloeiende overgangen hebben en geen grote abrupte veranderingen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.