Helpforum

Machtscommandant kaart

remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Berichten: 13Verified User

Als ik een kaart van Dyno download en laad op een onbeperkte ECU, is de kaart van Dyno dan afgestemd op standaardfietsen of onbeperkt?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik denk dat je me vraagt of de PC5-bestanden zijn opgebouwd rond een voorraad of een onbeperkte ECU? Als dat het geval is, kan ik het u niet met zekerheid zeggen, aangezien de bestanden hier niet door mij zijn gemaakt. Je zou moeten proberen erachter te komen van degene die die specifieke bestanden heeft gemaakt. Bedankt, Jason A.

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Berichten: 13Verified User

    Ja, dat is wat ik vroeg. Oké, dat is logisch. Ik merk op de onbeperkte kaarten dat ze niet naar 100 gaan, maar meer 89 is daar een reden voor en zou ik een aangepaste kaart van jullie kunnen kopen. Ik heb helaas geen dyno's bij mij in de buurt die FTECU gebruiken, dus ik ben op zoek naar een aangepaste versie indien mogelijk

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, wat zie je in het onbeperkte bestand, maar gaan tot 89? We verkopen geen aangepaste bestanden die zouden worden gereserveerd voor onze dealers. Als u op zoek bent naar een aangepast bestand voor uw fiets, raad ik u aan contact op te nemen met 2Wheel Dyno Works. Graves Motorsports (als ze hun uitlaatgassen gebruiken), of Superbike Unlimited. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.