Tukifoorumi

MT09 ECU: n flash-kysymys

m.reeder90@gmail.comm.reeder90@gmail.com Viestejä: 7Verified User

Minulla on vuoden 2019 MT09, jossa on K&N -suodatin ja täysi Akra-pakokaasu, ja epäilen, onko ECU-salama edes voinut toimia. Rajoittamattoman kartan BS2-8591A-10 (Yhdysvallat) käyttämisellä minulla on oletusarvoisesti A-tila tosi, ECU: n vilkkumisen jälkeen käynnistän polkupyörän ja se pysyy oletusarvoisesti vakiona, mikä saa minut kyseenalaistamaan, onko Rajoittamaton kartta edes välitetty ECU.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, vastaako ECU-osanumerosi polkupyörään salamaasi tiedostoa? Pystytkö lukemaan ECU: n? Kiitos, Jason A.

  • m.reeder90@gmail.comm.reeder90@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Kyllä, ECU-osanumero vastaa rajoittamatonta tiedostoa, jota käytin välähtämään (teki tämän virheen alun perin ennen kuin selvitin sen). Yritin lukea ECU: ta, mutta se antoi minulle ilmoituksen siitä, että minulla ei ole ECU-lisenssiä, mikä ei ole totta, koska ostin äskettäin penkkipuoliyksikön ja tämä on ainoa ECU, jota sitä on käytetty. Kiitos nopeasta vastauksesta

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kun luet ECU: ta, varmista, että sinulla on jo vastaava tiedosto auki, jotta ohjelmisto voi käyttää sitä viitteenä. Yritä lukea ECU ja noudata sen ohjeita. Jos saat jatkuvasti virheilmoituksen, kerro minulle, mikä viesti on tarkka. Lisenssitila on vahvistettu sinulle, joten sen pitäisi antaa sinun lukea se. Kiitos, Jason A.

  • m.reeder90@gmail.comm.reeder90@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Onnistuneen lukemisen jälkeen varmistin, että A-tilan oletusasetus oli tosi, kirjoitin ECU: n ja silti mitään muutosta, pyörä käynnistyy edelleen vakiotilassa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, onko pyörällä tarkistusmoottoria tai virhevaloja? Kuulostaa siltä, että salama ottaa onnistuneesti, mutta tietyllä asetuksella voi olla vika. Kiitos, Jason A.

  • m.reeder90@gmail.comm.reeder90@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Kyllä, tarkista moottorin valo syttyy jokaisessa salamassa. Pyörä käynnistyy ja juoksee.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ja tarkistusmoottorin valo palaa ajon aikana? Jos on, mikä on virhekoodi? Kiitos, Jason A.

  • m.reeder90@gmail.comm.reeder90@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    kyllä se pysyy päällä ajon aikana, se heittää 10 erillistä koodia p0108 p0113 p0118 p0123 p0223 p1602 p1605 p1607 p2122 p2128

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Sinulla on ehdottomasti ongelma moottoripyörälläsi, jos saat kaikki nämä koodit. Salasitko polkupyörän puolella vai penkillä tämän ECU: n? Kiitos, Jason A.

  • m.reeder90@gmail.comm.reeder90@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Se oli tämän ECU: n penkkisalama

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, jos tutkit koodejasi, näet, että kaikki anturit eivät näytä kommunikoivan kunnolla. Se on kuin he eivät saisi kunnollista maata tai signaalia. Haluaisin, että tarkistat ECU-liittimet ja varmista, ettei niissä ole löysää nastaa. Olen nähnyt tämän ongelman olevan yleinen, kun ihmiset asentavat polkupyörän valjaat eivätkä tajua tekevänsä toisen tapin irti. Joskus pelkästään ECU: n poistaminen penkkisalamalle voi tehdä tappi istumattomaksi. Tappi on edelleen liittimessä, joten sitä on vaikea sanoa, mutta sitä ei todella työnnetä kokonaan, jotta kontakti olisi oikea. Kiitos, Jason A.

  • m.reeder90@gmail.comm.reeder90@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hieman perusteellisen valjaiden läpi valjaiden läpi ei näyttänyt olevan löysää liittimiä, työnsin ne takaisin vain varmistaakseni, mutta valitettavasti se veti edelleen samoja koodeja.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.