Helpforum

XSR700 2020

ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Berichten: 11Verified User

Dus ik heb net de datalinkkabelset voor mijn XSR700 gekregen, maar als ik de bestanden doorzoek, zeggen de bestanden alleen dat ze tot 2019 gaan. Zullen deze werken op het 2020-model?

Comments

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Ik heb de onderdeelnummers opgezocht tussen de modellen 2018, 2019 en 2020 van XSR700 en ze zijn allemaal hetzelfde, dus ik ging en probeerde de ECU te laten knipperen met de onbeperkte 2018-flitser, maar terwijl ik de ECU op mijn account registreerde, staat er dat de flitser mislukt en om het opnieuw te proberen

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Oké, ik heb het probleem met de mislukte flits gevonden en probeer het opnieuw. De draden werden in de verkeerde gleuven gestoken toen ik van de afbeelding ging, niet de verwoordde instructies. Ik heb dit nu opgelost en geprobeerd de ECU te repareren. Alles ging dienovereenkomstig maar stopte nadat ik boven 90% had bereikt en zei dat de flits opnieuw was mislukt en om het opnieuw te proberen. Ik wilde het opnieuw proberen, maar er staat nu dat er geen geregistreerde ECU is gevonden. Wat moet ik doen?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het lijkt erop dat de verbinding is uitgevallen tijdens het knipperen. Ik moest je licentie opnieuw instellen, dus probeer hem opnieuw te flashen. Bedankt, Jason A.

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Alles werkt nu, bedankt voor de hulp en snelle reactie. Hoewel mijn onderzoek zegt dat de ECU-onderdeelnummers hetzelfde zijn voor de 2020 XSR versus de oudere XSR's, kunt u alsjeblieft bevestigen dat deze er nog steeds geschikt voor is? Ik moet echter ook vermelden dat dit de versie met beperkte en iets lagere verplaatsing van de XSR700 is die in Australië is versus de versie met volledige verplaatsing uit de VS.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is het onderdeelnummer van uw ECU?

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Mijn ECU-onderdeelnummer is 1XB-8591A-70, wat eigenlijk nieuws voor mij is, want ik las het onderdeelnummer ervoor gewoon uit het schema dat ik voor de fiets kreeg in plaats van de moeite te nemen om het van de motor te halen. fiets. Maar goed dat ik de moeite heb gedaan

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Berichten: 11Verified User


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt February 2021

    Dat ECU-onderdeelnummer komt overeen met een Euro-ECU van de modellen 2015-17, dus het zou goed moeten zijn om dat bestand te gebruiken. Er moet echter worden opgemerkt dat er blijkbaar ook verschillende mechanische wijzigingen zijn voor de beperkte versie die ook moeten worden vervangen. Deze omvatten de inlaatpijpen, evenals het deksel van de airbox en de snorkel, plus een begrenzer op de "trek" -draad van de gasklep die voorkomt dat de gasklep wordt geopend 100%.

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Ja, ik ben bezig het te beperken en het toe te staan. Bedankt voor de hulp. Hoewel ik moet zeggen dat ik stomverbaasd ben, gebruikt mijn 2020 XSR dezelfde ECU van de MT-07 van 3 jaar geleden ... zou er iets veranderd zijn, aangezien ze de ontwerpen van de MT-07 herzien rond toen de XSR in productie kwam

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, alleen omdat het ontwerp verandert, betekent niet altijd dat de ECU verandert! 😀 Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.