Tukifoorumi

2019 CBR1000RR SP1 -tiedostojen saatavuus

jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

Onko kenelläkään vuoden 2019 SP1 ECU -kuvaa? Vuosien 2017-2019 kansiossa oleva FT-tiedosto muutti pyöräohjaukseni vanhentuneeksi ja nyt näyttö vain vilkkuu. 😣 Myös lisenssini näyttää olevan lukittu nyt, joten miten voin nollata sen voidakseni kirjoittaa uudelleen?

«1

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lukitko ECU: n ennen kuin vilkkuit ensimmäistä kertaa? ECUsi voi olla erilainen osanumero kuin mitä olemme listanneet. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, yritin lukea sitä useita kertoja, mutta sain jatkuvasti virheen. Tein selvästi virheen päätellessäni, että vuosien 2017-2019 kansiossa oleva tiedosto olisi sovellettava vuoteen 2019, joten nyt näyttää siltä, että olen hieman vaikeuksissa. Terveisin, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, osanumerosi on tärkeä osa. Vilkkaatko penkillä vai vilkkuvatko pyörän puolella? Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Olen penkki vilkkuu. P / N on 38770-MKF-LK2.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, joten meillä ei tällä hetkellä ole tuotenumerotiedostoa. Millä tiedostolla sinä salasit sen? Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, välitin sen kanavalla "2017 CBR1000 SP1 - 38770-MKFA-L13 - MKFA20A (US) - Rajoittamaton", mutta epäilin, että sillä olisi laajempi sovellus, koska se oli ainoa Yhdysvaltain SP1-tiedosto kansiossa 2017-2019. Terveisin, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Jos katsot muutama viesti alhaalta, näet: https://forum.ftecu.com/discussion/165/extremely-important-please-double-check-that-you-are-attempting-to-flash-the-correct-file Tämä viesti kertoo kuinka tärkeää on olla varma, että välität ECUasi vastaavalla osanumerotiedostolla, ellei minä ole toisin luvannut täällä. Keihin (Honda) -yksiköt ovat erityisen hankalia ja todennäköisemmin muurailevat, rikkoutuvat tai vahingoittuvat pysyvästi verrattuna tavalliseen Denso- tai Mitsubishi-ECU: han (Yamaha / Suzuki / Kawasaki) Kun olemme saaneet varastossa olevan ECU-lukeman tietyllä osanumerolla, voi yrittää aloittaa määrittelyprosessin. Oletan, että kun meillä on oikea tiedosto sinulle kaikille, on jälleen hyvä, mutta en voi taata teille, että tämä on Keihin ECU. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, arvostan kaikkea mitä voit tehdä auttaaksesi oikeaa tiedostoa. Kiitos, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, otan yhteyttä joihinkin ihmisiin ja tiedän, löydänkö osan osanumeron ECU mistä tahansa, ja voimme yrittää lukea sen. Tämä vie jonkin aikaa kuvitella. Teen parhaani pitääksesi sinut ajan tasalla siitä, mitä löydän, jos et kuule mitään muutaman viikon ajan, tarkista takaisin kanssani. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, ymmärretty! Kiitos! Hyvää joulua! Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Hyvää huomenta ja hyvää uutta vuotta, Jason! Tarkastatko vain, onko vuoden 2019 SP1-kartalla edistytty? Huomaa: Olen myös havainnut, että käytetty kartoitus on täysin kumonnut luistonestoni. Terveisin, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Jerrod, Hyvää uutta vuotta! Minulle sanotaan, että tämä tiedosto lähetetään meille ensi viikolla itse jälleenmyyjältä. Kun se on tehty, tiedoston valmistuminen voi kestää noin viikon, riippuen siitä, kuinka paljon pinottuna levyyn on. Pidän sinut silmukassa. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, Kuulostaa hyvältä! Arvostan apuasi ratkaisuun. Kiitos, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Hei, Jason! Onko sinulla onnea saada tiedosto jälleenmyyjältäsi? Kiitos, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Jerrod, olen edelleen yhteydessä heidän kanssaan, mutta ei vielä mitään. Kun minulla on tiedosto kädessä, ilmoitan sinulle. Minulle kerrotaan nyt tällä viikolla, näemme ... Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, onko mitään sanaa? Kiitos, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Jerrod, anteeksi vastauksen viivästymisestä täällä. Voin vahvistaa, että sain heiltä tiedoston perjantai-iltana. Minulla pitäisi olla mahdollisuus tutkia asia myöhään tällä viikolla. Pidän sinut ajan tasalla, kun minulla on lisätietoja. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, oletko pystynyt tutkimaan saamiasi tiedostoja? Kiitos! Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Jerrod, En ole vielä onnistunut murtaa sitä, vaikka minulla ei myöskään ole ollut sopivaa aikaa sukeltaa siihen, koska osa henkilökunnasta saa Covidin tänne ja on poissa. Olen pahoillani, mutta tämä voi viedä jonkin aikaa, koska päivittäiset tehtävät ovat harteillani tällä hetkellä. Teen parhaani päivittääksesi sinut, kun minulla on päivityksiä. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, onko edistystä? Pystytkö ainakin jakamaan osakekartoituksen, jotta saan viivani lakkaamaan vilkkumasta minua vastaan? 😊 Kiitos, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, Kaikenlainen edistyminen olisi arvokasta, tämä on hitaasti hitaampaa. Kiitos, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, onko mitään? Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, olen pettynyt, etten ole vielä kuullut mitään. Toivottavasti saamme tämän ratkaistua pian. Kiitos, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Sisäänkirjautuminen! Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Jerrod, etsin, miten saamme sinulle tiedoston, jossa ei ole todellisia tietoja, jotta voit ainakin saada pyörän toimimaan ilman valoja. Työskentelen täällä tiimimme kanssa selvittääkseen tapa tehdä tämä. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, etkö pysty lataamaan vain osakekartoitusta tiedostopuuhun, missä muut tiedostot ovat olemassa? Mahdollisuus aloittaa takaisin niin sanotulla neliöllä olisi hyvä lähtökohta. Kuten mainitsit, ainakin silloin viiva lakkasi vilkkumasta ja voisin luottaa HSTC-asetuksiin uudelleen. Kiitos, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Jerrod, se ei ole niin yksinkertaista kuin luulisi. Lähetän sinulle tyhjän tiedoston sähköpostitse ja haluan sinun yrittävän kirjoittaa sen ECUosi. Kiitos, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, Uuden tiedoston epäonnistuneiden yritysten jälkeen Kent mainitsi, että sinun on tarkasteltava tietoja uudelleen. Oletko pystynyt tekemään niin? Kiitos, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, edistytäänkö raportoinnissa? Kiitos, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Viestejä: 27Verified User

    Jason, onko mitään uutisia? Kiitos, Jerrod

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.