Helpforum

quickshift

djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Berichten: 6Verified User

Ik heb de autoblip-kit geïnstalleerd die de 2 sensoren heeft. Heb alle draden vele malen gecontroleerd. De automatische blip werkt op shifts, maar kan de opploeg niet aan het werk krijgen. Ik heb de ECU geflitst met een Graves-basiskaart en ik heb gecontroleerd of de invoer voor snel schakelen is geactiveerd. Moet ik de procedure volgen die wordt gebruikt om de OEM-quickshifter te activeren? Ik heb geprobeerd dat te doen, maar kan de QS niet op het dashboard laten verschijnen. Ik heb Woodcraft-remschakelsets met GP-shift. Alle gedachten wat er mis zou kunnen zijn. Alle onderdelen zijn gekocht via Graves en serienummers zijn geregistreerd en geactiveerd.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, heb je tijdens het rijden lampjes op het dashboard, zoals TCS, CEL, ABS, enz ...? Bedankt, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Berichten: 6Verified User

    Ja, alle pictogrammen op het dashboard. Ik heb een ABS-verwijderstekker maar tractiecontrole laat zien. Wanneer de sleutel voor het eerst wordt ingeschakeld, wordt de QS rechtsboven weergegeven, maar deze gaat binnen een seconde of twee uit.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, doe alsjeblieft een continuïteitstest op de twee sensoren die je voor mij hebt. Als u niet zeker weet hoe u dat moet doen, volg dan deze video: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo Knippert u ook aan de zijkant van de fiets of knippert deze ECU op de bank? Bedankt, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Berichten: 6Verified User

    Jason, ik heb de zijflits van de fiets. Ik heb de continuïteitstest op de sensoren gedaan. Heb de test een paar keer gedaan omdat de eerste paar mislukten en wel een meting kregen, maar er extreem veel druk voor nodig was om te activeren en niet elke keer. Betekent dit dat de sensoren slecht zijn? Bedankt, Dennis

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, je zei dat de autoblip geen probleem werkte, dus we weten wel dat één sensor goed werkt. Als er dezelfde hoeveelheid druk nodig is om beide sensoren te activeren, maar we weten dat de autoblip goed werkte tijdens het rijden, dan weten we dat de druk niet te groot zou moeten zijn voor de qs-sensor. Brandt het Check Engine-lampje wanneer u op de fiets rijdt? U zei voordat het TC-lampje brandde? Brandt het TC-lampje tijdens het rijden en kun je niet tussen de verschillende modi kiezen? Bedankt, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Berichten: 6Verified User

    Jason, het controlelampje blijft branden. Het TC-lampje gaat branden nadat ik schakel en blijft soms branden, andere keren gaat het aan en uit. Ik kan verschillende modi selecteren nadat de motor is gestart, maar ik heb geen tijd gehad om te testen of deze tijdens het rijden verandert. Het spijt me als ik dit niet correct uitleg, omdat de motor een 18-model is, heb ik nieuw gekocht om te racen, maar een paar dingen hebben me van de baan gehouden, maar ik probeerde het correct te laten werken Ik volgde alle aanwijzingen en denk dat ik alles correct heb geïnstalleerd . Ik waardeer al je hulp. Bedankt, Dennis

  • barr_ranch@yahoo.combarr_ranch@yahoo.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, was hier een oplossing voor? Ik ondervind bijna exact hetzelfde probleem. QS werkt met tussenpozen, meestal bij hogere versnellingen. AB werkt perfect. Continuïteitstest werd gedaan op beide sensoren, de AB-sensor vertoonde geen continuïteit in beide richtingen, maar werkt op de een of andere manier. De QS-sensor vertoont continuïteit in beide richtingen. De sensoren plaatsen Op de andere functie werkt ook niet. bedankt, keith

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het Check Engine-lampje mag helemaal niet branden op de fiets. Met welk exacte bestand heb je geflitst? Wat is uw ECU-onderdeelnummer? Hoe lang heb je de ABS-verwijdermodule al op de fiets? Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Heeft u de opstelling met één sensor of met twee sensoren? De PUSH- of PULL-functies mogen alleen continuïteit hebben in één richting en niet in beide richtingen. Weet u zeker dat u continuïteit heeft in beide richtingen aan één kant van de sensor? Krijgt u ook Check Engine- of TC-lampjes? Bedankt, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Berichten: 6Verified User

    Jason, ik heb het opgelost. Ik flitste de beperkte kaart die Graves naar mij had gestuurd. Ik reflashed met de onbeperkte R6-kaart. Dit maakte de snelle verschuiving en automatische blip mogelijk. Ik ging naar de diagnose en de atmosferische druksensor vertoonde een storing en een storing in de luchtinjectie. Ik heb ze uitgeschakeld en opnieuw opgestart en het controlelampje brandt niet meer. Alles lijkt goed genomen voor een korte testrit in mijn buurt op en neer geschakeld geen probleem. Mijn laatste vraag is: met de actieve melodie past de ECU zich automatisch aan of moet ik de wijzigingen opslaan en downloaden? Bedankt voor je hulp, Dennis

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Dennis, ik ben blij te horen dat het nu allemaal goed voor je werkt! De actieve melodie corrigeert tijdens het rijden als de live-correctiemodus is ingeschakeld (wat standaard is ingeschakeld) .Als u wijzigingen na elke rit opslaat, wordt uw basiskaart elke keer dichterbij en dichterbij gebracht, maar dat is niet zo 100% nodig om te doen. Ik zou willen voorstellen om het zo nu en dan te doen. Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo Jason, is het mogelijk om de timing van de QS-interrupt vanuit de software aan te passen? Vandaag heb ik mijn QS / autoblip-functie getest, en ik heb het gevoel dat de opschakeling te veel afneemt. Ik heb de normale Flashing Bundle-kit. Bedankt, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, welke fiets heb je? Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, ik heb Yamaha R6 2018. Bedankt, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Op deze fiets kan de QS alleen worden aangepast in het raceteamspecificatiebestand van het raceteampakket-elektronicakit dat we aanbieden. Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, is er een mogelijkheid om het verschil te betalen voor de elektronicakit van het raceteampakket? (Ik heb deze pakketten gekocht: FTDL8_AT, FTEJ_AB_R6_EU, YAM_ABS_DEL_2, BNHA18) Bedankt, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik weet zeker dat we iets voor je kunnen uitzoeken, maar je wilt een YEC-harnas op je motor laten lopen met dit raceteam-bestand. Ook het autoblip-harnas zou moeten veranderen. En je kon geen startonderbreker meer op de fiets hebben. Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, Op dit moment kan ik het YEC-harnas niet hebben, werkt het helemaal niet op het standaardharnas? Of werken slechts enkele functies niet? Bedankt, Adrian

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, kun je me vertellen of de ABS-verwijdering ook de tractiecontrole zal uitschakelen? Bedankt, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het zal niet correct werken met het standaard harnas. De ABS-verwijdering zorgt ervoor dat uw wielsnelheid nog steeds correct wordt afgelezen na het verwijderen van de ABS-pomp. Hierdoor heb je nog steeds functionele rijdersmodi en TC-modi. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.