Tukifoorumi

pikavaihto

djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Viestejä: 6Verified User
sisään R6

Asensin autoblip-sarjan, jossa on 2 anturia. Tarkistanut kaikki johdot monta kertaa. Auto blip toimii alasvaihdoksissa, mutta ei voi saada ylävuoroa työhön. Olen vilkkanut ecua Graves-peruskartalla ja tarkistin, että aktivoin pikavaihtotulon. Täytyykö minun tehdä menettely, jota käytetään OEM-pikavaihteen aktivointiin? Olen yrittänyt tehdä sen, mutta en voi saada QS: tä näkymään viiva. Minulla on Woodcraft-jälkiasennuksia GP-vaihdolla. Ajatuksia siitä, mikä saattaa olla väärin. Kaikki osat on ostettu Gravesin kautta, ja sarjanumerot rekisteröidään ja aktivoidaan.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, onko sinulla viivoja ajettaessa kuten TCS, CEL, ABS jne.? Kiitos, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Viestejä: 6Verified User

    Kyllä, sinulla on kaikki kuvakkeet viiva. Minulla on ABS-poistotulppa, mutta luistonesto näkyy. Kun avain kytketään ensimmäisen kerran päälle, QS näkyy oikeassa yläkulmassa, mutta sammuu sekunnissa tai kahdessa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Suorita jatkuvuustesti kahdella anturilla, jotka sinulla on minulle. Jos et ole varma, miten se tapahtuu, seuraa tätä videota: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo Vilkkaatko myös polkupyörän puolella vai vilkkuvatko penkki tällä ECU: lla? Kiitos, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Viestejä: 6Verified User

    Jason, minulla on pyöränpuoleinen salama. Tein antureiden jatkuvuustestin. Suoritti testin muutaman kerran, koska muutamat ensimmäiset epäonnistuivat ja saivat lukeman, mutta aktivointiin kului äärimmäisen paljon painetta, mutta ei joka kerta. Tarkoittaako tämä, että anturit ovat huonot? Kiitos, Dennis

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, No, sanoit, että autolippa ei toiminut mitään ongelmaa, joten tiedämme, että yksi anturi toimii hyvin. Jos molempien anturien aktivointi vaatii saman määrän painetta, mutta tiedämme, että moottoriliitin toimi kunnossa ajon aikana, tiedämme, että paineen ei pitäisi olla liian suuri qs-anturille. Onko Check Engine -valo palanut polkupyörällä? Mainitsit ennen kuin TC-valo palaa? Onko TC-valo päällä ajon aikana eikä anna sinun valita eri toimintatiloja? Kiitos, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Viestejä: 6Verified User

    Jason, Tarkista moottorin valo palaa. TC-valo syttyy vaihdon jälkeen ja joskus pysyy päällä muina aikoina, kun se syttyy ja sammuu. Voin valita eri tilat moottorin käynnistämisen jälkeen, mutta minulla ei ole ollut aikaa testata, muuttuuko se ajon aikana. Olen pahoillani, jos en selitä tätä oikein. Pyörä on 18-malli, jonka ostin uudeksi kilpailuun, mutta muutamat asiat ovat pitäneet minut poissa radalta, mutta yritin saada sen toimimaan oikein seurasin kaikkia ohjeita ja luulen, että asensin kaiken oikein . Arvostan kaikkea apuasi. Kiitos, Dennis

  • barr_ranch@yahoo.combarr_ranch@yahoo.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, oliko asiasta päätöslauselmaa? Minulla on melkein täsmälleen sama ongelma. QS toimii ajoittain, lähinnä suuremmilla vaihteilla. AB toimii täydellisesti. Jatkuvuustesti tehtiin molemmille antureille, AB-anturi ei osoittanut jatkuvuutta kumpaankaan suuntaan, mutta jotenkin toimii. QS-anturi näyttää jatkuvuuden molempiin suuntiin. Anturien sijoittaminen toiseen toimintoon ei myöskään toimi. kiitos, Keith

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tarkista moottori -valon ei pitäisi palaa lainkaan pyörällä. Minkä tarkan tiedoston kanssa sinä välähdit? Mikä on ECU-osanumerosi? Kuinka kauan sinulla on ollut ABS-poistomoduuli pyörässä? Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, onko sinulla yhden tai kahden anturin asetukset? PUSH- tai PULL-toiminnoilla tulisi olla jatkuvuus vain yhteen suuntaan, ei molempiin suuntiin. Oletko varma, että sinulla on jatkuvuus molempiin suuntiin anturin toisella puolella? Saatko myös Check Engine- tai TC-valoja? Kiitos, Jason A.

  • djm355@comcast.netdjm355@comcast.net Viestejä: 6Verified User

    Jason, sain selville. Vilkkasin rajoitettua karttaa, jonka Graves lähetti minulle. Päivitin uudelleen rajoittamattomalla R6-kartalla. Tämä mahdollisti nopean vaihdon ja automaattisen blipin. Menin diagnostiikkaan ja ilmakehän paineanturissa oli vika ja ilman ruiskutusvika. Tarkistin ne ja käynnistin uudelleen, ja tarkistusmoottorin valo ei enää näy. Kaikki näyttää hyvältä, kun lyhyellä testimatkalla naapurustossani siirrettiin ylös ja alas mitään ongelmaa. Viimeinen kysymykseni koskee aktiivista viritystä, säätykö ecu automaattisesti vai onko minun tallennettava muutokset ja ladattava? Kiitos avustasi, Dennis

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Dennis, olen iloinen kuullessani, että kaikki toimii nyt sinulle hyvin! Aktiivinen viritys korjaa ajon aikana, jos Live Correction -tila on asetettu käyttöön (joka on asetettu oletusarvoisesti käyttöön). Jos tallennat muutokset jokaisen ajon jälkeen, peruskartta tulee lähemmäksi ja lähemmäksi joka kerta, mutta se ei ole 100% on tehtävä. Ehdotan, että teemme sen aina silloin tällöin. Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei Jason, onko mahdollista säätää QS-keskeytyksen ajoitusta ohjelmistosta? Tänään testasin QS / autoblip-toimintoani, ja minusta tuntuu, että ylös-siirtymässä on liukumäki paljon katkaisevaan ajoitukseen. Minulla on normaali Flashing Bundle -sarja. Kiitos, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mikä pyörä sinulla on? Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, minulla on Yamaha R6 2018. Kiitos, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tällä pyörällä QS-arvoa voidaan säätää vain tarjoamassamme kilpailuryhmän pakettielektroniikkasarjassa olevassa kilpailutiimin määrittelytiedostossa. Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, onko mahdollista maksaa eroa kilpailijoukkueen elektroniikkasarjasta? (Ostin nämä paketit: FTDL8_AT, FTEJ_AB_R6_EU, YAM_ABS_DEL_2, BNHA18) Kiitos, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen varma, että voimme löytää jotain sinulle, mutta sinun kannattaa käyttää YEC-valjaita pyörälläsi tällä kilpailutiimitiedostolla. Myös autoblip-valjaiden on vaihdettava. Ja pyörällä ei enää voisi olla ajonestolaitetta. Kiitos, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, tällä hetkellä en voi saada YEC-valjaita, eikö se toimi lainkaan valjaiden kanssa? Tai vain osa ominaisuuksista ei toimi? Kiitos, Adrian

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, Voitteko kertoa, poistaako ABS-poisto käytöstä myös luistonesto? Kiitos, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, se ei toimi oikein varastovaljaiden kanssa. ABS-poisto saa pyöränopeuden lukemaan oikein ABS-pumpun poistamisen jälkeen. Tämän ansiosta sinulla on edelleen toiminnalliset ratsastustilat ja TC-tilat. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.