Helpforum

2017-19 Yamaha R6 Active Tune Data Link ECU Knipperende bundel

Hallo, ik heb een Yamaha R6 Active Tune Data Link ECU-knipperende bundel 2017-19 gekocht en ik wil de licentie voor mijn eerste ECU activeren, maar ik kan het niet doen. Kunt u mij helpen? Veel dank!

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie dat u uw USB-kabel al heeft geregistreerd. Met welk onderdeel heb je problemen? Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, Allereerst gebruik ik de Bench Flashing Kit, ik probeerde de ECU te lezen, maar dat lukte niet, maar ik begrijp dat dit niet mogelijk is op deze ECU. Nu heb ik de Ecu geflitst met een van de kaarten van de door de gebruiker gedeelde bestanden met de actieve afstemmingskit ingeschakeld, maar het blijft deze optie uitschakelen alsof ik er geen licentie voor heb. Hoe kan ik mijn Active Tune-licentie activeren? Bedankt, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, heb je ook een autoblipper op deze fiets of alleen de actieve tuner? Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, ja ik heb ook autoblipper. Bedankt, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, bedankt voor die informatie. Heeft u uw activeringscode van uw Scratch-off Card al op onze website ingevoerd voor deze ActiveTune? Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, ik heb geen Scratch-off Card gekregen op mijn 2017-19 Yamaha R6 Active tune Data Link Ecu Knipperende bundel, die op dat moment vreemd lijkt omdat het op de winkelwagen wordt weergegeven, maar ik dacht dat ik het zou activeren zoals het knipperende harnas. Wat zijn mijn mogelijkheden nu? Bedankt, Adrian

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als ik naar onze gegevens kijk, kan ik de code zien die bij je kit hoort. Ik heb het nu rechtstreeks in uw account toegevoegd. Nu kunt u ActiveTune inschakelen en zou u geen problemen moeten hebben om het te knipperen. Bedankt, Jason A.

  • adrian27sabau@gmail.comadrian27sabau@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Hallo, heel erg bedankt! Adrian

Meld je aan of registreer je om te reageren.