Helpforum

FTECU Software geeft foutmelding dat er geen geregistreerde ECU is gevonden

FTECU Auto-Blipper op mijn motor geïnstalleerd (2018 Yamaha MT-10). Flash schreef niet goed bij het opnieuw flitsen van de fiets om de automatische blipper te activeren. Ik heb opnieuw geprobeerd te flashen en nu zegt de software dat ik geen licentie heb om de ECU te schrijven. Nu start mijn fiets niet. ECU losgekoppeld en verbindingen gecontroleerd, alles is in orde. Batterij 5 minuten losgekoppeld en opnieuw aangesloten, start nog steeds niet. Ook nog steeds niet in staat om de fiets te flitsen.


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, kunt u het nu alstublieft nog een keer voor mij proberen te knipperen en kijken of het voor de licentie geldt? Bedankt, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Berichten: 11Verified User

    Poging tot Flash opnieuw met originele licentie (D38E8B41). Zei me dat de schrijfpoging is mislukt. Geeft nu dezelfde fout als de vorige keer (geen geregistreerde ECU gevonden). Poging met de andere licentie die ik ook uit wanhoop kocht (FEB0F413) met hetzelfde resultaat.

    Als je de licenties opnieuw kunt resetten, ga ik proberen een basis-onbeperkte kaart te installeren. Als dat ook niet lukt, zal ik de stock Quick-Shifter opnieuw installeren en proberen te knipperen zonder Auto-Blipper in te schakelen, en kijken of dat het probleem is.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Berichten: 11Verified User

    Vergat te vermelden dat de Auto-Tune- en Auto-Blipper-modules zijn toegewezen aan Licentie D38E8B41, tenzij het universeel is en met beide zal werken.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Ok probeer het opnieuw met een ander bestand. Het is mogelijk dat het bestand beschadigd is geraakt of dat iets dat u aan het bestand deed het beschadigd heeft. Het maakt wel uit op de licentie, dus zorg ervoor dat u de D38 gebruikt. Bedankt, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Berichten: 11Verified User

    Zelfde probleem. Ik vraag me af of de ECU QSS-invoer moet worden in- of uitgeschakeld als ik de Auto-Blipper-functie heb ingeschakeld wanneer ik de fiets flits? Als het moet worden ingeschakeld, ga ik gewoon de Auto-Blipper uitschakelen en terugkeren naar de standaard Quickshifter, omdat alles goed werkte totdat ik die functie toevoegde.

    Licentie D38E8B41 moet opnieuw worden ingesteld.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, schakel de ECU QSS in het bestand in. Ik zal uw bestand resetten, probeer deze procedure voor mij: Flash het onbeperkte bestand en zorg ervoor dat ECU QSS is ingeschakeld. Als het goed gaat, schakel dan Active Tune in en reflash. Als dat goed gaat, schakel dan autoblip en reflash in. Door dit proces stap voor stap uit te voeren, kunnen we mogelijk achterhalen wat het probleem veroorzaakt. Bedankt, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Berichten: 11Verified User

    Opnieuw mislukt tijdens het in kaart brengen van de onbeperkte basiskaart. Ik vraag me af of de Auto-Blipper correct is geïnstalleerd (2018 Yamaha MT10).

    Groene draad is waar ik de kabel van de auto-blipper naar de ECU-harnas legde. Stel het in zoals de instructies mij vertelden.

    De instructies zeiden niets over waar ik die 2 pluggen moest plaatsen, dus ik dacht dat ik ze zou plaatsen en kijken hoe het werkt.

    LICENTIE D38E8B41

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Berichten: 11Verified User

    Ook was de licentie (D38E8B41) niet ontgrendeld, dus ik probeerde het met licentie (FEB0F413). Ik verwacht dat het hoe dan ook hetzelfde resultaat zou zijn geweest

  • mccoyracing383@gmail.commccoyracing383@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb nu exact hetzelfde probleem met mijn fiets ... waren jullie in staat om het op te lossen?

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Berichten: 11Verified User

    @jason@ftecu.com enig woord over of de bedrading correct is voor de Auto-Blipper en het resetten van mijn licenties?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Beide licenties lijken nog steeds open te zijn. Probeer opnieuw te knipperen, maar probeer een andere computer en / of internetverbinding te gebruiken. Bedankt, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Berichten: 11Verified User

    Flash succes! Ik vergat dat ik maar een servo-buddy had om te voorkomen dat de connector vervuild raakt, blijkbaar was dat het probleem. De servo-buddy verwijderd en de flitser nam zonder problemen. Bedankt voor de hulp terwijl we dit hebben uitgewerkt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.