Tukifoorumi

FTECU-ohjelmisto antaa virheen sanomalla, ettei rekisteröityä ECU: ta löydy

JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

Asensin FTECU Auto-Blipper -pyörääni (2018 Yamaha MT-10). Salama ei kirjoittanut oikein yrittäessään salama polkupyörää aktivoidakseen automaattisen sirottimen. Yritti salamaa uudelleen ja nyt ohjelmisto sanoo, että minulla ei ole lisenssiä ECU: n kirjoittamiseen. Nyt pyöräni ei käynnisty. Irrotettu ECU ja tarkistetut yhteydet, kaikki on hyvää. Irrotettu akku 5 minuutiksi ja kytketty uudelleen, ei silti käynnisty. Lisäksi ei edelleenkään voi salama polkupyörää.


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, voisitko yrittää vilkuttaa sitä minulle uudestaan nyt ja nähdä, tarvitaanko siihen lisenssiä? Kiitos, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

    Flash-yritystä yritettiin uudelleen alkuperäisellä lisenssillä (D38E8B41). Kerro minulle, että kirjoitusyritys epäonnistui. Nyt annetaan sama virhe kuin edellisellä kerralla (ei rekisteröityä ECU: ta). Yritetty toisella lisenssillä, jonka ostin myös epätoivosta (FEB0F413) samalla tuloksella.

    Jos voit nollata lisenssit uudelleen, yritän asentaa rajoittamattoman pohjaisen kartan. Jos tämä ei myöskään onnistu, asennan uudelleen Quick-Shifter -tuotteen ja yritän vilkkua ilman, että Auto-Blipper otetaan käyttöön, ja katso, onko tämä ongelma.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

    Unohdin mainita, että Auto-Tune- ja Auto-Blipper-moduulit on määritetty lisenssille D38E8B41, ellei se ole universaali ja toimii kumman tahansa kanssa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ok, yritä uudelleen toisella tiedostolla. On mahdollista, että tiedosto vioittui tai jotain mitä teit tiedostolle vioittanut sen. Sillä on merkitystä lisenssissä, joten varmista, että se vie D38: lle. Kiitos, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

    Sama asia. Mietin, onko ECU: n QSS-tulo otettava käyttöön tai poistettava käytöstä, jos minulla on Auto-Blipper-ominaisuus päällä, kun polkupyörää vilkutan? Jos se on otettava käyttöön, otan vain Auto-Blipperin pois ja palaan Quickshifter-varastoon, koska kaikki toimi hyvin, kunnes lisäsin kyseisen ominaisuuden.

    -lisenssi D38E8B41 on nollattava.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Ota ECU QSS käyttöön tiedostossa. Palautan tiedostosi, kokeile tätä menettelyä minulle: Flash Unrestricted -tiedosto varmista, että ECU QSS on käytössä. Jos se kestää hyvin, ota käyttöön Active Tune ja päivitä. Jos se menee hyvin, ota käyttöön autoblip ja reflash. Tämän prosessin tekeminen vaihe vaiheelta voi auttaa meitä selvittämään ongelman. Kiitos, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

    Epäonnistui uudelleen kartoittamalla rajoittamatonta peruskarttaa. Mietin, onko Auto-Blipper asennettu oikein (2018 Yamaha MT10).

    Vihreä johto on paikka, johon laitan automaattisiruttimesta tulevan kaapelin ECU-johtosarjaan. Määritä se ohjeiden mukaan.

    Ohjeissa ei sanottu mitään siitä, mihin nämä 2 pistoketta laitetaan, joten ajattelin laittaa ne sisään ja nähdä, miten se toimii.

    LISENSSI D38E8B41

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

    Myös lisenssiä (D38E8B41) ei avattu, joten yritin käyttää lisenssiä (FEB0F413). Uskon, että se olisi ollut sama tulos kumpaankin suuntaan

  • mccoyracing383@gmail.commccoyracing383@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Minulla on nyt täsmälleen sama ongelma pyörälläni ... pystyitkö ratkaisemaan sen?

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

    @jason@ftecu.com mitään sanaa, jos johdot ovat oikein Auto-Blipperille ja nollatko lisenssejäni?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Molemmat lisenssit näyttävät olevan vielä auki. Yritä vilkkua uudelleen, mutta yritä käyttää toista tietokonetta ja / tai Internet-yhteyttä. Kiitos, Jason A.

  • JOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COMJOSEPH.R.BRAIG@GMAIL.COM Viestejä: 11Verified User

    Flash-menestys! Unohdin, että minulla oli vain servokaveri vain pitääkseen liitintä likaantumasta, ilmeisesti se oli asia. Poisti servokaverin ja salama otti ilman ongelmia. Kiitos avusta, kun olemme laatineet tämän.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.