Helpforum

ecu

nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

De software kan geen verbinding maken met de ECU van de motorfiets. wat ben ik aan het doen? Ik krijg het bericht "status: ongeldige checksum record" help alstublieft

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, wanneer ontvang je dit bericht? Leest u de ECU of schrijft u de ECU? Bedankt, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    het lezen van de ECU

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Sorry ... het schrijven van de ECU

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Ik heb je een video per e-mail gestuurd, bedankt Nir

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Wachten op antwoord alstublieft

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, wat gebeurt er als u probeert de ECU te lezen? Bedankt, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Zelfde antwoord. Ik stuurde je een video per e-mail dat je hem zag?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het zou u niet exact hetzelfde bericht moeten geven wanneer u het leest, wat er ook gebeurt, aangezien die ECU van nature leesbaar is. Is deze ECU eerder met uw account geflitst? Zo ja, welke licentie had het? Bedankt, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Excuseer me voor mijn Engels, ik hoop dat u me begrijpt. De software leest de ECU van de motorfiets uit. 09/11/2020 Ik kocht een licentie en regisseerde de ECU. Licentienummer 0BC0435D. Momenteel kan ik de ECU niet schrijven. Alleen voor het lezen lukt het me. Ik heb je twee video's naar je e-mail gestuurd, zodat je me kunt begrijpen. Nogmaals sorry voor mijn Engels, help me alsjeblieft

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, probeer nu de ECU te laten knipperen en met de nieuwe licentie te trouwen om te zien of het goed gaat. Bedankt, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Ik mag nog steeds niet programmeren. Maak indruk op mij "ongedefinieerde fout" Bedankt Nir

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Als ik het opnieuw probeer, krijg ik geen bericht "ongeldige checksum record". Wat moet ik doen? Help alstublieft

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Ik heb je instructies geprobeerd en ik krijg nog steeds een foutmelding, zie hieronder, ik heb je ook een e-mail gestuurd naar jason@ftecu.com (van nirko674@gmail.com) met een video van de fout (zie hieronder). Please give a fix because i am stuck and can ride my bike!!!!


  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User


  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    ????

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie geen e-mail in mijn inbox. Weet je zeker dat je deze naar jason@ftecu.com hebt gestuurd? Hoe dan ook, ik wil dat u me vertelt met welk licentienummer op deze ECU u problemen ondervindt. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.