Helpforum

mt07 2018 Canada brandstofkaarten

rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Berichten: 4Verified User

vraag. ik heb een 2018 mt07, ik heb een free flow luchtfilter toegevoegd, snorkel verwijderd, een volledige termigoni-uitlaat toegevoegd. ik ben klaar om voor de eerste keer te flitsen. ik heb gehoord dat je ook een brandstofinvoer zou moeten hebben (zoals een kaart van de commandant van de macht enz.) maar kan er geen vinden die overeenkomt met mijn fiets. Toen ik ftecu noemde, zeiden ze dat het niet echt "nodig" was, is dat zeker niet nodig? Ik heb de juiste fiets geselecteerd in de drop-downs, enz. Kunnen jullie me een tankkaart maken om te importeren of laat ik een exacte link zien waar ik die voor mijn fiets kan krijgen. Ik ben gewoon voorzichtig om dit correct te doen. Bedankt voor alle hulp die u kunt bieden. Ook een van de basisinstellingen

Ik zou moeten veranderen zoals rev-limiter of ventilatortemp.

Comments

  • rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Berichten: 4Verified User

    of iemand op zijn forum advies heeft over de EXACTE instellingen die voor hen hebben gewerkt?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt July 2019

    Gebruik het onbeperkte bestand voor je fiets, dat is een zeer goed startpunt. Het gebruik van pc-kaarten is een slechter startpunt, omdat het ervan uitgaat dat de brandstofmassa constant is per gegeven RPM en TPS, wat gebrekkig is omdat de ecu ook de brandstofmassa varieert op basis van de verdeeldruk. Elke fiets en situatie is anders, alleen omdat iemand anders dezelfde vastgeboute componenten heeft, betekent dit niet dat het voor uw fiets zal werken. Maar als u kiest voor Activetune zal de ECU zichzelf corrigeren en eventuele verschillen goedmaken.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, zoals Kent al zei, de brandstofkaarten van Power Commander zijn niet altijd de beste manier om te gaan. Het is echter populair bij onze klanten, dus we bieden de functie wel. De meeste Power Commander brandstofkaarten zijn gemaakt rond een voorraad-ECU. Dit betekent dat een Power Commander-kaart mogelijk niet zo goed werkt als de ECU eenmaal is geflitst met een onbeperkt bestand. Sommige fietsen geven bijvoorbeeld nooit 100%-gas, laten we zeggen dat je MT07 je alleen DIT8OZaVpwDW gas geeft. Zodra je de ECU hebt laten knipperen en je gas open laat staan voor 100% moet je tanken veranderingen aanbrengen. Een Power Commander-kaart zal alleen de wijzigingen toepassen die nodig zijn voor het openen van de gasklepopening van de 88%. Zoals Kent al zei, de Power Commander-kaarten hebben ook geen toegang tot de MAP-sensor, dus het past alleen wijzigingen toe in uw TPS vs RPM-tanken. Je zult waarschijnlijk je motorfiets beter kunnen afstellen dan een brandstofkaart van Power Commander. We bieden ook de Active Tune-kit voor de MT07 en we hebben veel dynostuners overal in het land die u kunt bezoeken https://ftecu.com/flash-tune-dealers/ Bedankt, Jason A.

  • rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Berichten: 4Verified User

    ok dank je!

  • rob.fraser@eastlink.carob.fraser@eastlink.ca Berichten: 4Verified User

    btw flitste mijn fiets. zag wat problemen in software, maar kreeg ze opgelost. een pluim voor het team van de flitser is geweldig, bochten nemen is zoooo veel soepeler en de hele fiets is leuker om te rijden. blij dat ik dit product heb gekocht.

Meld je aan of registreer je om te reageren.