Tukifoorumi

MT-07 2019 EU Quickshifter -ongelma

tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Minulla on ongelma Yamaha MT-07 EU-spec (ECU-koodi: B34-8591A-10 (EU)) kanssa. Pyörä toimitetaan 35 kW (a2) -versiona. Sarja toimii hyvin ja voin asentaa kaikki kartat, mutta ongelmat alkavat, kun otan QS-vaihtoehdon käyttöön. Kartan lataamisen jälkeen moottori käynnistyy ja reagoi hienosti, mutta kun aloitan ajon ja saavutan "pienimmän kierrosluvun", moottori sammuu vaihdon jälkeen. Sammumisen jälkeen moottori ei käynnisty uudelleen, ennen kuin sammutan avaimen ja käynnistän sen uudelleen. Tätä tapahtuu kaikilla vaihteilla ja se ei voi ajaa polkupyörää QS-vaihtoehdon ollessa päällä. Sekä rajoitetuilla että rajoittamattomilla kartoilla on tämä ongelma kartalla "15-17 MT07 - B34-8591A-10 (EU)". RPM: n muuttaminen suuremmaksi pienemmäksi ei toimi kummallakaan tavalla. Ostin paketin "VeloxRacing.com": lta toukokuussa 2020, he kertoivat minulle, että (FTecu) työskentelitte tämän kanssa. Mutta koska nyt on lokakuu 2020, enkä vieläkään pysty käyttämään QS: ää, lähetän tämän.

Kommentit

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Viestejä: 19Verified User

    Odotan edelleen ratkaisua. Sillä välin minulla on kallis trimmi nopeasti mt 07: llä.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kyllä, tiedossa on edelleen tunnettu ongelma, jota korjataan seuraavalla päivityksellä. Kiitos, Jason A.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Hei Jason, milloin tämä päivitys on saatavilla? Onko kyse päivistä, viikoista tai kuukausista?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Olemme päivittäneet B34-00 -tiedoston käyttämään QSv1.1: ää nyt toivoen sen toimivan. Olen pyytänyt heitä yrittämään raportoimaan tuloksista minulle. Sinun tapauksessasi osanumerosi on B34-10. Yritä vilkuttaa BU2-10-tiedosto ECU: han ja kerro, toimiiko QS paremmin vai ei. Tämä osoittaa meidät oikeaan suuntaan tiedostosi kanssa. Kiitos, Jason A.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Hei Jason, "BU2-10" tarkoittaa "2018 MT07 BU2-8591A-10 (JAP)" -tiedostoa, eikö? Tänään olen kokeillut niitä, sekä rajoittamattomat että varastot eivät toimi minulle. Rajoittamattoman tiedoston kanssa pyörä ei käynnisty ja varastotiedostoni kanssa ponnahtaa pakokaasusta moottorin toimimatta. Joten luulen, että sytytyksen ajoitus ei ole oikea näillä tiedostoilla. Koska haistan polttamattoman polttoaineen moottoripyörän ympärillä testattuani tämän. Joten, koska moottori ei toimi näiden tiedostojen kanssa, en voi tarkistaa QS: ää. Kerro minulle, jos sinulla on muita ehdotuksia tai testejä, joita voin kokeilla. Kiitos jatkuvasta tuestasi! Timo K.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Timo, Kyllä, tarkalleen mitä tarkoitin tiedostolla. Jos palautat ECU: n takaisin B34-10-varastotiedostoon, palaako pyörä normaalisti? Jos näin on, muutan tiedostoon nopeasti, jotta voit testata ja nähdä. Kiitos, Jason A.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Hei Jason, kyllä, kun vilkan B34-10-tiedostoa, pyörä toimii kuten aiemmin. Sekä varastossa että rajoittamattomalla tiedostolla. Kiitos nopeasta vastauksesta ja toiminnasta! Timo K.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Timo, avaa B34-10-tiedosto uudelleen Tiedostonhallinnasta ja ota käyttöön QS. Sen pitäisi siirtyä versioon 1.1 nyt version 1.0 sijaan. Kerro minulle, jos se näyttää olevan parempi. Kiitos, Jason A.

  • tnkoppel@gmail.comtnkoppel@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Hei Jason, tänään välitin "B34-10" -tiedoston uudelleen QSv1.1: llä 1.0: n sijaan. Pyörä käynnistyi ja toimi kunnolla, joten lämmitin sitä, kunnes sen kojelaudassa oli vakaa 80 astetta. Tällä hetkellä yritin pikavaihdinta, aloittaen puolikaasulla ja yli 4k RPM. Joten odotin, että QS katkaisi sytytyksen ja voisin vaihtaa, koska sen pitäisi toimia. Valitettavasti tämä ei toiminut. QS ei katkaissut sytytystä, joten en voinut vaihtaa. Menin takaisin kotiin ja tarkistin QS-kytkimen jatkuvuuden. Vetotoiminnot näyttävät toimivan hyvin, mutta toisaalta painokytkin ei toimi ollenkaan. Ei ole väliä kuinka kovaa painan sitä, se ei sulje virtapiiriä. Mittaimme sen mahdollisimman lähellä QS: n liittimen anturia ilman johtosarjaa kaapelivikojen välttämiseksi. Joten toistaiseksi en tiedä, toimiiko ohjelmisto oikein vai ei ohjelmisto toimi viallisesti QS: n takia, joka ei toimi. Tämä kytkin toimi aiemmin, testasin tämän heti alussa ja minulla on video. Tänään tekemäni testi tallennettiin myös videoon, joten voin jakaa nämä leikkeet kanssasi vahvistusta varten. Onko mahdollista, että saan korvauksen sinulta tai VeloxRacingiltä takuun nojalla, koska en ole voinut käyttää sitä ostamisen jälkeen jatkuvien ohjelmisto-ongelmien takia? Vai onko sinulla jokin muu ratkaisu tämän korjaamiseksi? Se auttaisi minua todella täyttämään tuotteitani koskevat odotukset, ja se auttaisi tietämystäsi ja muita tämän alustan käyttäjiä. Toivon, että voimme löytää sopivan ratkaisun näihin jatkuviin vaikeuksiin. Kiitos etukäteen, Timo K.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Hei Timo, lähetä sähköpostia osoitteeseen sales@ftecu.com koskien siirtosensorin ongelmaa. Kiitos!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.