Helpforum

Ik heb een nieuw onderdeelnummer ECU Ik kan de gegevens voorlezen

sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

Ik probeer gewoon het Ninja 400 ECU 1314-bestand naar type 1377 te schrijven. Voordat ik het bestand wil voorlezen. Maar de software vertelt me dat ik de molde niet in de prullenbak kan vinden. Dus hoe kan ik de 1377-kaart lezen? Voordat ik de 4-pins hardheid gebruikte, las ik eerst de voorraad-ECU van de CBR1000RR op de Chinese markt uit. Destijds had de bestandsbeheerder dit type ECU nog niet. Dus was de functie nu beperkt? Beste wens

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt May 2020

    Het wordt niet aanbevolen om een ander bestandsnummer te laten knipperen dat niet overeenkomt met het ECU-onderdeelnummer.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Bedankt Kento nu het probleem is dat ik het niet kan voorlezen, maar ik kan het schrijven. Dit is het probleem. En het toont altijd de informatie hieronder, kun je controleren wat er nu gebeurt? Ik probeer 5 keer te lezen, maar het lukt niet.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heeft u een soortgelijk bestand dat het linkervenster van de Tuning Suite opent? U moet dat hebben voordat u een bestand van de ECU kunt lezen. Eenmaal gelezen en gedownload, wordt weergegeven onder het bestand dat u oorspronkelijk had geopend.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    ja ik open en 1371 US type bestand in de linkervensters. En ik probeer mijn ecu MAP van te lezen. Maar alle manieren vertellen me dat ik geen verbinding kon maken met de ECU. Mijn ECU type staat niet in het bestandsbeheer. Mijn type is 1377, dus als ik mijn ECU wil voorlezen, hoe kan ik dat dan doen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U moet ons uw ECU opsturen zodat we er een bestand voor kunnen maken, omdat we geen bestand hebben voor de 1377 ECU. U kunt problemen krijgen als u de 1371 in uw ECU flasht.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Bedankt kento, hier bereiden we 2 ECU voor, één is voor Z400 en één is voor ninja 400. Als het mogelijk is, kunt u een levering voor uw bedrijf geven? We kunnen desinfecteren voordat we leveren.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ons adres is: FTECU Inc. 1010 N. Batavia St. Suite J Orange, CA 92867 Voeg een notitie toe met al uw contactgegevens, plus het jaar / merk / model van de fiets en het land van de markt (waar het wordt verkocht) .

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Beste Kento Bedankt voor je antwoord en als we bezorgen, schrijven we de contactgegevens in een bestand met onze ECU ok? En trouwens, we willen 2 6PIN hardheid van de fiets kopen Als het klaar is, kun je de ECU terugsturen met onze goederen terug harder? Zonder meer uitdrukkelijke vergoeding dan betalen we voor de fietszijde hardheid uitdrukkelijke kosten? Ik wens dat alles het beste is. Cyrus

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Beste Kento Bedankt voor je hardheid. En de ECU die we al hebben ontvangen. Maar over deze twee ECU kan ik het nog steeds niet uitlezen, zelfs niet de twee ECU die teruggestuurd zijn. Ik neem contact op met de hardheid en probeer uit te lezen, maar het systeem toont nog steeds de " Kan geen verbinding maken met de ECU ": Blik gewoon eerder. Ik weet niet wat er mis mee is. Maar ik vermoed dat met de software-instelling nu mogelijk opnieuw wordt geflashed naar de server. Hopelijk lost dit probleem snel op. Wachtend op uw antwoord Cyrus


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De ECU's zijn nog nooit eerder geflitst, dus u moet ze flashen voordat u er iets uit kunt lezen. Als die ECU's hadden kunnen worden uitgelezen voordat ze gingen knipperen, hadden we je ze niet nodig gehad om ze naar ons op te sturen. De bestanden zijn gemaakt van de ECU's en gepost in de Tuning Suite-software. Ga nu verder met het reflashen van de ECU's zoals normaal. Bedankt, Jason A.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Bedankt voor je antwoord Jason Hier staan we voor een ander probleem, de Chinese markt zal de ECU veranderen voor ninja400 zonder limiettype, en de nieuwe ECU voldoet gewoon aan de Euro 5-emissieorder. Dus gisteren ontdekte een van de dealers uit de kawasaki dat we dit type ECU wilden toevoegen. Hij krijgt er al een van de fabriek. En hier willen we je sturen om het te lezen, maar publiceer het gewoon niet op de software. Bewaar gewoon op mijn cloud voor de FTECU-server. We willen deze basisafstemming gebruiken voor de races van volgend jaar voor het volgende raceseizoen. Na volgend jaar de nieuwe NINJA400 beagan te koop. Ik zal het aan pubilsh opmerken. En kun je ons helpen? Alles is de beste Cyrus

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, E-mail mij persoonlijk over dit probleem. Bedankt, Jason A.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Ik zal je privé sturen, bedankt voor je antwoord, Cyrus

  • gome178@163.comgome178@163.com Berichten: 28Verified User

    Ik kwam ook hetzelfde probleem tegen, hoe kan ik het oplossen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, welk probleem heeft u? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.