Tukifoorumi

Yamaha ei voi muodostaa yhteyttä ECU-laitteeseen

davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User
sisään R1

Viimeisimmässä palveluni jälleenmyyjä ei pystynyt muodostamaan yhteyttä ECU-laitteeseen. Nyt R1M: n tiedonkeruulaitteeseen tarvitaan nyt ohjelmistopäivitys. Olen ruuvattu en ole minä.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voit tallentaa kaikki tarvitsemasi tiedostot. Pyydä jälleenmyyjää palauttamaan ECU OEM-varastolomakkeeseen ja antamaan sitten päivitys välähtää. Sitten voit palata takaisin ja vilkkua ECU: ta kuin se olisi aivan uusi ECU.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Kiitos. He voivat tehdä sen, vaikka eivät pystyneet muodostamaan yhteyttä siihen viimeisellä yrityksellä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Heillä pitäisi olla nollaa flash-tiedosto niin paljon kuin tiedän.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Toimiiko lisenssi edelleen tämän jälkeen?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, mutta näyttää siltä, että vilkutat ECUa ensimmäistä kertaa.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Toivon vain, että he sallivat minun jatkaa heidän wi-fi-yhteyteensä. Älä halua tehdä flash yli 4G tai ajaa kotiin kaikkien näiden virhekoodien kanssa! 😂

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Yamaha ei voi nollata ecua, koska heidän ohjelmistonsa on lukittu. Kaikki tutkimukseni, jotka olen tehnyt, viittaa siihen, että sinun on lähetettävä se sinulle avautumaan.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Onko mitään kommenttia?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, emme voi ottaa yhtään ECU: ta sisään "lukituksen avaamiseksi". Pystyvätkö he yhdistämään ja lukemaan mitään koodeja pyörältä? Jos he kykenevät siihen, heidän pitäisi pystyä tekemään muutkin siihen. ECU-salamalla ei ole mitään tekemistä Yamaha CCU: n kanssa. Yhdistävätkö he itse CCU: han päivittääkseen sitä? Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Kun Yamahalla oli viimeksi pyörä, he sanoivat, etteivät pysty muodostamaan yhteyttä. Pyörä ei edes edes aja, kun ne on kytketty pistorasiaan. Mielenkiintoinen ajatus CCU: sta. Kukaan ei ole pettänyt, jos vain se vaatii päivityksen. Jopa Yamaha Technical, kun keskustelemme siitä. Tarkastelen sitä. Kiitos.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Yamaha on vahvistanut, että jos he eivät pääse ECU: hon, he eivät voi asentaa päivitystä. Ole hyvä ja neuvo.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    ?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näyttää siltä, että jos he eivät voi muodostaa yhteyttä siihen mistä tahansa syystä, he eivät pysty päivittämään sitä. Emme voi tehdä mitään päivittääksesi sitä sinulle. Yleensä jälleenmyyjä voi silti muodostaa yhteyden ECU: han, kun se vilkkuu. Vaikuttaa oudolta, että keskusyksikön päivitys kulkee ECU: n läpi suoraan CCU: n sijasta, mutta en toimi Yamahalla. Kiitos, Jason A.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Viestejä: 38Verified User

    Ajatus. Minulla on polkupyörän valjaat. Asennus, johon liittyy lukun kirjoitusnastan siirtäminen! Se voi aiheuttaa sen .....

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, R1-polkupyörän valjaiden kohdalla sinun on vain poistettava musta johto, joka hyppää joka tapauksessa maadoituksena. Joten sillä ei olisi todellista vaikutusta mihinkään, koska se on edelleen kytketty linjaan piirin kanssa. Kiitos, Jason A.

  • support@veloxracing.comsupport@veloxracing.com Viestejä: 3FTECU Dealer

    Jos tämä on eurooppalainen (muu kuin USA) polkupyörä, yritä vilkkua takaisin varastotiedostoon. Olemme nähneet joidenkin rajoitettujen tiedostojen estävän jälleenmyyjän pääsyn työkaluillaan, mutta varastotiedostot sallivat sitten pääsyn. Tästä syystä aloitamme usein ECU: n vilkkumisen varastotiedostolla, jonka rajoitetut asetukset on kopioitu. Mike @ www. Veloxracing.com

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.