Tukifoorumi

17 FZ07 Quickshifter-kysymys

jacklourenco14@gmail.comjacklourenco14@gmail.com Viestejä: 3Verified User
muokattu August 2020 sisään FZ / MT 07

Hei, asensin juuri pikakytkimen fz07-laitteelleni. Vaihteet kytkeytyvät kunnolla. Kun testasin sitä ensimmäisen kerran, menin ensimmäisellä vaihdella nousemalla kierrosluvulle valmistautuaksesi vaihtamaan, kun kaikki äkillisesti moottori alkoi epäröillä kaasuvaiheen ollessa (ei auki). Siellä on kuin jonkinlainen kaava. Se jatkuu, pois päältä, päälle, pois päältä, päälle, pois päältä. Sieltä vain ajoin hitaasti takaisin kotiin ja pysäköin sen. Onko jollain ollut tätä aihetta?

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mikä osanumero on ECUsi? Käytitkö vastaavaa osanumerotiedostoa myös ECUssa? Voitteko tehdä turvallisesti videon kokemastanne, jotta voin katsoa? Kiitos, Jason A.

  • jacklourenco14@gmail.comjacklourenco14@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Se on 2RC-8591A-10. Minulla on. En ole kokeillut, kun pikavaihdin on deaktivoitu nähdäkseen onko se pikansiirtimen vika, mutta teen leikkeen aina kun minulla on mahdollisuus tehdä niin. Kiitos, että palasit takaisin minuun

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, odotan innolla videoasi ja kuulen tuloksia. Kiitos, Jason A.

  • jacklourenco14@gmail.comjacklourenco14@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei Jason, Joten testasin sen tänään ja kuten näet videosta, se kulkee vaihteiden läpi, mutta kun vien sen takaisin 3. sijalle ja pidän noin 3 000 rpm: ssä, se leikkaa. Kun olen tallentanut videon, deaktivoin Quickshifterin ohjelmistossa ja testasin sen uudelleen. Se toimi normaalisti ilman leikkauksia. Katso alla oleva linkki videolla, jossa testasin pikavaihtajaa. https://youtu.be/KN2PL9pLU6Q

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tämä kaikki testattiin rajoittamattomalla tiedostolla? Jos olet, oletko kokeillut osaketiedostoa, jossa QS on käytössä? Asensin henkilökohtaisesti QS: n ja salaman asennuksen MT07: een samalla osanumerolla kuin viime viikolla, eikä minulla ollut mitään ongelmia. Sain myös sähköpostisi, on normaalia, että MAP vs RPM Cyl1- ja Cyl2-kartat ovat hieman erilaiset. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.