Helpforum

Geen reactie op de ECU

carlos_alberts@yahoo.com.mxcarlos_alberts@yahoo.com.mx Berichten: 2Verified User

Hoi. Ik probeer een GSXR-750 ECU uit 2019 te flashen, maar deze geeft altijd het volgende weer: Fout geen reactie ECU. De motor komt uit de VS, dus ik gebruik het bestand met de P / N 32920-15J80, maar de ECU P / N is 32920-15J81. Kan dit dit probleem veroorzaken? Zo ja, heeft u een bestand voor de P / N 32920-15J81? Bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Als je de ECU nog niet hebt geflitst, probeer dan de ECU uit te lezen. Bedankt, Jason A.

  • carlos_alberts@yahoo.com.mxcarlos_alberts@yahoo.com.mx Berichten: 2Verified User

    Dat klopt Jason. Ik heb net gelezen dat ik de suzuki-ecu moet lezen als mijn onderdeelnummer niet beschikbaar is in de online winkel waar je de suzuki bank-ecu-knipperlichtkit koopt en het werkte. Het antwoordbericht zonder ECU was te wijten aan mijn ac-adapter die defect is, dus ik gebruik de batterij van de motorfiets en ik kreeg een ongeldig antwoordbericht dat werd verholpen door de ECU te lezen. Bedankt voor uw steun

Meld je aan of registreer je om te reageren.