Tukifoorumi

ERITTÄIN TÄRKEÄÄ: Varmista, että vilkutat oikean tiedoston!

kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
muokattu March 2020 sisään FZ / MT 07

Meillä on ollut melko vähän tapauksia, joissa asiakkaat vilkkuvat väärää tiedostoa Yamaha FZ / MT-07 -laitteeseesi ja päätyvät moottoripyörään, joka näyttää lukuisia virhekoodeja. Sinun on double-check to make sure that the file you're going to flash has the exact same part numbers as your ECU; meillä on useita tiedostoja vuodessa, jotka koskevat eri maita, joten älä vain katso "2018 Yamaha MT-07" ja ajattele, että se on sinun pyöräsi. Jos välkytät väärän tiedoston ECU: hon, aiheutat ECU: ssa merkittävän kirjoitusvirheen, joka laukaisee virhekoodeja, joita ei ole olemassa, ja lopulta pääset moottoripyörään, joka ei ole käynnissä. Ja toisin kuin muut virhekoodit, et voi vain antaa jälleenmyyjällesi nollata niitä. Sinun on "nollattava" ECU vilkuttamalla ensisijainen nollatiedostosi ECUun ja vilkuttamalla sitten uusi correct tiedosto heti sen jälkeen. Palautustiedosto on saatavana palvelimella pian, mutta lähetä tällä välin keskustelufoorumi ja lähetämme tiedoston sinulle sähköpostitse. Kiitos, Kent

Kommentit

  • bruzzese.mirko@gmail.combruzzese.mirko@gmail.com Viestejä: 7Verified User
    muokattu July 2019

    Hi Kent lähetti juuri sinulle sähköpostin, josta sain juuri ecun tämän ongelman kanssa, asiakas toi ecun toiselle virittimelle, tha het välitti sen väärällä tiedostolla. nyt mitä minun pitää tehdä? Merkintä ecuilla: 1XB-8591A-00. Minun täytyy välittää se ennen nollaustiedostoa? Kiitos tuestanne

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Olen lähettänyt palautustiedoston sähköpostitse. Please flash that file first ennen oikean FT-tiedoston vilkkumista. Kiitos, Kent

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    PLEASE NOTE: This post and thread is for the Yamaha FZ/MT-07 only. Älä kaataa lankaa muiden moottoripyörien ongelmiin. Käynnistä oma säiettä oikeaan luokkaan. Kiitos.

  • vencemotosport@gmail.comvencemotosport@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    hei, voisitko lähettää minulle nollatiedoston B34-9591A-10(EU). Cordialement, David

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Hei David, tälle ECU: lle ei ole nollatiedostoa. Vilkuta correct stock ECU image file ecuun ja sen pitäisi palata normaaliksi.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User


    Hei, Ole hyvä ja aloita uusi discusison koska tämä ei ole oikea paikka kysyä tällaista kysymystä. Kiitos, Jason A.

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Hei, onko B34-8591A-10(EU)? palautettu tiedosto

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kuten edellä todettiin, kyseiselle ECU: lle ei ole nollatiedostoa. Vilkuta correct stock ECU image file ecuun ja sen pitäisi palata normaaliksi.

  • torsten.skateboard@gmail.comtorsten.skateboard@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, minulla on B34-8591A-10 (EU). Yritin vilkkua oikean varastossa olevan ECU-kuvatiedoston, mutta moottorivahinkojen varoitusvalo syttyi ja pyörä ei käynnisty. Voinko tehdä muuta?

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Viestejä: 20Verified User

    hei Tarvitsen nollaustiedoston MT 07 (B34-8591A-10) ei enää käynnisty, moottorin valo instrumenttipaneelissa ja näppäimen valo vilkkuu

  • ThomasThomas Viestejä: 7Verified User

    Hei, lähetä minulle MT 07: n (B34-8591A-00) nollatiedosto

  • milnerbk@gmail.commilnerbk@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, kaikki mahdollisuudet saada palautustiedosto vuodelle 2016 FZ-07 (2RC-8591A-10)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kaikki tiedostojen palautuspyynnöt lähetetään minulle sähköpostitse. Kiitos, Jason A.

  • wilmer_ahlgren@hotmail.comwilmer_ahlgren@hotmail.com Viestejä: 2Verified User

    Hei! Haluan nollauksen pyörääni. Pyöräni ei lähde käyntiin sen jälkeen, kun välkkyin sarjasi kanssa...Kuinka nollata? Pyöräni on 2018 MT 07 (B34-8591A-00) Auttakaa minua nopeasti, täytyy ajaa huomenna.....

  • wilmer_ahlgren@hotmail.comwilmer_ahlgren@hotmail.com Viestejä: 2Verified User

    Hei taas! Tarvitsen apua. Moottoripyöräni on 2018 mt07 (B34-8591A-00). Tätä mallia ei löytynyt ohjelmistostasi. Mutta löysin 2015-2017 (B34-8591A-00) ja esitin sen sen kanssa. Mutta nyt pyörä ei käynnisty... Yritin vielä kerran ja nyt ei kuulu edes ääntä bensapumpusta... Auttakaa minua, haluan ajaa huomenna... Kuinka nollaan? Tai miten saan sen toimimaan... Terveisin Wilmer Ahlgren

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.