Tukifoorumi

Tämä lisenssi ei ole enää käyttökelpoisessa tilassa, ota yhteyttä tukeen

kev.fu1000@gmail.comkev.fu1000@gmail.com Viestejä: 4Verified User

"Hei Jostain taustasta tämä on ensimmäinen ecu-salama, ja tämä on vuoden 2015 fz 07 2rc-8591a-00. Pyysin läpi ja lisensoida ecun, luoda sävelmäni ja kirjoittaa sen. Kun ohjelma oli kirjoittanut, se muutti tilan tilaksi: Ohjelman tarkistaminen. Annoin sen tarkistaa yli puolitoista tuntia ja näytti siltä, että se ei tee mitään. Katsoin foorumia ja en nähnyt vastaavia aiheita foorumin sisällä. Tänään on lauantai, joten tuki ei ollut avoinna, joten päätin sulkea ikkunan ja yrittää kirjoittaa uudelleen. Yritettäessä kirjoittaa ecua sanotaan: "Rekisteröityä ecua ei löydy. Haluatko ostaa lisenssin tälle eculle?". Jos yritän lukea ecua, siinä lukee "Tämä lisenssi ei ole enää käyttökelpoisessa tilassa, ota yhteyttä tukeen." jota seuraa "Tila: Epäonnistuminen: ECU on toisen käyttäjän omistama." Onko kukaan neuvoja ennen kuin soitan tukipäivänä maanantaina, kun he avautuvat?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Älä luo useita viestejä samasta aiheesta. Sinulla on vastaus edellisessä viestissäsi.

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Sain tämän viestin (katso kuva), kun yritin tehdä Active Tune Trim Map -kartan. Vain nollat myös kartalla. Mikä on vialla ja mitä minun pitäisi tehdä?


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näyttää siltä, että jokin aiheutti lisenssisi muuttuneen "Yritetty" -tilaan. Olen nollannut käyttöoikeuden sinulle ja sinun on suoritettava täysi ecu-salama. Kiitos, Jason A.

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Viestejä: 7Verified User


    Hei! Soitin sinulle kaverit pari päivää sitten ja sinun piti käynnistää lisenssini tai jotain sellaista, mutta minulla on edelleen sama ongelma .. Kun yritän virrata aktiivisessa virityksessä, saan viestin: “Lisenssi ei ole enää käyttökelpoinen tila, ota yhteyttä tukeen. ” ja kaikki kartan nollat .. Minulla ei ollut pääsyä pyöräniini soittaessani sinulle eikä voinut tarkistaa, toimiiko uudelleenkäynnistys vasta tänään, joten miten jatkamme?

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei! Soitin sinulle kaverit pari päivää sitten ja sinun piti käynnistää lisenssini tai jotain sellaista, mutta minulla on edelleen sama ongelma .. Kun yritän virrata aktiivisessa virityksessä, saan viestin: “Lisenssi ei ole enää käyttökelpoinen tila, ota yhteyttä tukeen. ” ja kaikki kartan nollat .. Minulla ei ollut pääsyä pyöräniini soittaessani sinulle eikä voinut tarkistaa, toimiiko uudelleenkäynnistys vasta tänään, joten miten jatkamme?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.