Supportforum

Ogiltig licens

2»

kommentarer

  • rsk@katakurarsk.comrsk@katakurarsk.com Inlägg: 33FTECU Dealer

    Hej, något svar skulle vara användbart. Tack.

  • rsk@katakurarsk.comrsk@katakurarsk.com Inlägg: 33FTECU Dealer
    Kan du returnera MT09 ECU med den jag köpte idag? 
    
    
     
    


  • yasminbarraza@hotmail.comyasminbarraza@hotmail.com Inlägg: 2Verified User

    Har samma problem. Jag blinkade framgångsrikt då min licens blev ogiltig. Jag försökte blinka till en ny licens och det fungerar inte heller. Hjälp snälla

  • rsk@katakurarsk.comrsk@katakurarsk.com Inlägg: 33FTECU Dealer

    Hej Jason Om jag skickar den ECU som inte fungerar (den som jag har pratat om som ständigt visar varningstecken). Kan du blinka tillbaka till den ursprungliga styrenheten? Jag skulle vilja ha denna ECU under samma förhållanden som en ny ECU. Jag betalade också lisensavgiften för denna ECU men kan fortfarande inte använda den. Kan jag få återbetalning för denna licensavgift? Jag har skickat meddelanden till dig många gånger men fortfarande inget svar ... Jag ringde ditt kontor två gånger och bad dina kollegor att berätta att vi fortfarande väntar på ditt svar, men du har fortfarande inte svarat på några av mina meddelanden ännu. Finns det en anledning till varför du fortfarande inte har svarat ?? Jag skulle mycket uppskatta om du kunde hjälpa till här. PS Jag hörde att du tävlade förra månaden. Jag hoppas att du gjorde det bra :) Hannah

Logga in eller registrera dig för att kommentera.