Tukifoorumi

Kaasuvipu INJ Decel Cut -kysymys

tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Viestejä: 4Verified User

Henkilökohtaisesti pidän moottorin rikkoutumisesta, joten jätän sen todennäköisesti Vääräksi. Ponnistelujen vuoksi halusin kuitenkin kokeilla sitä ja asetin sen TOSSI. Ehkä odotukseni ovat ylenmääräisiä, mutta en voinut huomata mitään eroa. Pitäisikö tämän vaikutuksen olla dramaattinen? Vilkkasin uudelleen useita kertoja, menin edestakaisin ja se tuntuu samalla tavalla. Jos jotain, saan enemmän varmistusta ja popping ominaisuuden ollessa asetettu TRUE. Minulla on Rajoittamaton kartta, jossa Akra / DNA PCV -taulukko on käytössä. Minulla on DNA-vaiheen 2 ja M4 pakokaasut. Voiman kannalta ero on myös erittäin hienovarainen. Ehkä kompensoin liikaa lumelääkevaikutusta tai odotukseni olivat liian korkeat, mutta koko kokemus ei ole mielestäni muuttanut pyörää paljon. Tuntuu silti suurelta osin samalta varastosalamavalosta, ja silti pops varastossa. Joten en voi ihmetellä, teenko jotain väärin? Kaikkia neuvoja arvostetaan. Kiitos. -Tony

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Injektorin leikkauksella ei ole vaikutusta moottorin jarrutukseen. Se vaikuttaa vain kaasuläpän vasteeseen. PCV-karttasi ei todennäköisesti ole viritetty oikein sovelluksellesi.

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Voitko laajentaa sitä vähän? Kuten ymmärsin sen, vanteen leikkauksen on tarkoitus lievittää NEZAGAXfM6hF-kaasun päälle ja pois tulevaa lerkkia ja vähentää myös moottorin rikkoutumista. M4: llä / DNA: lla ei ole PCV-karttaa. Olen lukenut, että Akra w / DNA on tarpeeksi läheinen ottelu. Onko kukaan suosituksia M4: n kokeilemiseksi? Kiitos.

  • dhungubc@gmail.comdhungubc@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Tony, en myöskään tuntenut eroa injektiokohdan leikkauksen sallimisen ja poistamisen välillä XSR700-laitteella viime viikonloppuna. Seuraava askel on aloittaa pelaaminen TPS vs RPM -pöydällä.

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Joten, päivitä tämä. Päädyin ottamaan yhteyttä 2-pyöräiseen DynoWorksiin ja ostin heiltä äänen, joka oli omalle asennukselleni (M4 ei ohjauspaneelia ilman DNA: n ottoa). Se teki valtavan eron. YÖ JA PÄIVÄ. Mikään muu varastojen yhdistelmä / rajoittamaton PCV-taulukon tuonnilla tai ilman sitä ei tullut edes lähelle räätälöityjen kappaleiden sujuvuutta ja suorituskykyä minulla olevalle laitteelle. Minulla ei ole mitään popping / backfiring-määrää kanteella, injektorin leikkauksella on nyt huomattava vaikutus, ja kaasuvaste on paljon tasaisempi. Vain mielipiteeni täältä, mutta paketti on laukaus pimeässä ilman asennusta varten tehtyä räätälöityä viritetiedostoa, ja PCV-tuonti aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä.

  • dhungubc@gmail.comdhungubc@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Tony, lähettikö 2WDW sinulle tiedoston vai oliko sinun lähetettävä heille ECU?

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    He lähettivät minulle vain tiedoston sähköpostitse.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.