Helpforum

Flash init

nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User

Hoi. Help alstublieft om de licentie te resetten die in flash init is vastgelopen. D05803D5

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is jouw specifieke probleem? We hebben meer specifieke informatie nodig. Bedankt.

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Het zei behoefte om nieuwe vergunning te kopen. deze ecu heeft daar al een licentie voor.


  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User
  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User

    acc id: nasyreeq.aziz@gmail.com

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Dit heeft waarschijnlijk niets te maken met licentieverlening, maar eerder een communicatieprobleem waardoor de software de geldige licentie niet herkent. Gebruikt u een fiets of een bankstel? Volgende stap is om de hardware te controleren ..

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Ik word eerder geconfronteerd met dit soort problemen en geef opdracht om de licentie opnieuw in te stellen. Beide bench-n-bike harnassen zullen dezelfde fout veroorzaken. Dit is niet de 1e keer. Het is ongeveer 100+ fietsen die ik flitste met behulp van FT

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Raadpleeg vorige e-mail. Het is hetzelfde probleem en opgelost na het resetten van de licentie.

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User

    Dus hoe dit probleem op te lossen? Ik geef al hetzelfde probleem als voorheen en de resolutie herstelt de licentie. Nu weten alle ondersteuners niet hoe het moet?

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User
    bewerkt July 2019

    Gelieve te helpen

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Berichten: 12Verified User
    bewerkt July 2019

    @jason@ftecu.com please help

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Kijk of het probleem is opgelost.

  • kevxtx@outlook.comkevxtx@outlook.com Berichten: 7Verified User
    bewerkt July 2019

    Hetzelfde wat mij vandaag overkomt, hoe is dit opgelost, dezelfde ECU heeft het vijf keer geprobeerd en een paar uur gewacht, zal nog steeds niet werken. Is de nieuwe server offline, kan iemand dit bevestigen? Ik heb het programma verwijderd, een nieuwe versie opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd, de firewall uitgeschakeld,


  • kevxtx@outlook.comkevxtx@outlook.com Berichten: 7Verified User

    Opgelost, de software gedeïnstalleerd, de nieuwste versie gedownload die 2.5.4.23 is en ingelogd, nog steeds hetzelfde probleem heeft, geen nieuwe server kan zien, laptop kan afsluiten en later opnieuw opgestart laptop en een nieuwe FT software-update verscheen 2.5.4.24, bijgewerkt, deze software loste het serverprobleem op, getailleerde 5 licentie probeert dit uit te zoeken hoop FT kan mijn licenties verloren licentie herstellen.


Meld je aan of registreer je om te reageren.