Helpforum

Throttle INJ Decel Cut Vraag

tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Berichten: 4Verified User

Persoonlijk hou ik van het kapot gaan van de motor, dus ik zal het waarschijnlijk ONWAAR laten. Maar voor kicks wilde ik het uitproberen en ik zette het op TRUE. Misschien zijn mijn verwachtingen overijverig, maar ik merkte geen verschil. Moet dit effect dramatisch zijn? Ik heb meerdere keren opnieuw geflitst, heen en weer gegaan en het voelt hetzelfde. Als er iets is, krijg ik meer averechts werken en knallen met de functie ingesteld op WAAR. Ik voer de onbeperkte kaart uit met de Akra / DNA PCV-tabel toegepast. Ik heb de DNA stage 2 en M4 uitlaat. Qua vermogen is het verschil ook heel subtiel. Misschien ben ik het placebo-effect te veel aan het compenseren, of mijn verwachtingen waren te hoog, maar deze hele ervaring heeft de fiets naar mijn mening niet veel veranderd. Voelt nog steeds grotendeels hetzelfde met de voorraadflits en springt nog steeds op decel. Dus ik kan het niet helpen, maar vraag me af of ik iets verkeerd doe? Elk advies wordt op prijs gesteld. Bedankt. -Tony

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Injector Decel Cut heeft geen invloed op het remmen van de motor. Het heeft alleen invloed op de off-throttle-respons. Uw PCV-kaart is waarschijnlijk niet correct afgestemd op uw toepassing.

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Kun je daar een beetje op ingaan? Zoals ik het begreep, is het de bedoeling dat de decel-cut de lerch verlicht die op en af gaat en 0% gas geeft en ook het breken van de motor vermindert. Er is geen PCV-kaart voor M4 met DNA. Ik heb gelezen dat de Akra met DNA een goede match is. Heeft iemand aanbevelingen om te proberen met de M4? Bedankt.

  • dhungubc@gmail.comdhungubc@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Tony, ik voelde het afgelopen weekend ook geen verschil tussen het in- en uitschakelen van injector decel-cut op mijn XSR700. Mijn volgende stap is om te gaan spelen met de TPS vs RPM-tafel.

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Dus update hierover. Uiteindelijk nam ik contact op met 2 Wheel DynoWorks en kocht ik een deuntje dat specifiek was voor mijn opstelling (M4 geen schot met DNA-inname). Het maakte een enorm verschil. NACHT EN DAG. Geen enkele andere combinatie van voorraad / onbeperkt met / zonder een PCV-tafelimport kwam zelfs maar in de buurt van de soepelheid en prestaties van een op maat gemaakt deuntje voor de set-up die ik heb. Ik heb geen knallen / terugslag op decel, de injectorsnede heeft nu een merkbaar effect en de gasrespons is veel soepeler. Gewoon mijn mening hier, maar de kit is een shot in the dark zonder een op maat gemaakt deuntbestand gemaakt voor je setup, en de PCV-import doet meer kwaad dan goed.

  • dhungubc@gmail.comdhungubc@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Tony, heeft 2WDW je een bestand gestuurd of moest je ze je ECU sturen?

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Ze hebben me het bestand zojuist gemaild.

Meld je aan of registreer je om te reageren.