פורום תמיכה

מצערת INJ Decel Cut שאלה

tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com הודעות: 4Verified User

באופן אישי אני אוהב שהמנוע נשבר אז כנראה שאשאיר אותו FALSE. עם זאת, לבעיטות רציתי לנסות את זה והגדרתי את זה ל TRUE. אולי הציפיות שלי קנאים מדי אבל לא יכולתי להבחין בהבדל. האם אפקט זה צריך להיות דרמטי? הבזקתי שוב מספר פעמים, הלכתי קדימה ואחורה וזה מרגיש אותו דבר. אם כבר, אני מקבל יותר ויתר על עצמי עם הפיצ'ר שמוגדר כ- TRUE. אני מריץ את המפה ללא הגבלה עם הטבלה PCK של Akra / DNA. יש לי את ה- DNA שלב 2 ו- M4. בכוח ההבדל הוא גם עדין מאוד. אולי אני מפצה יותר מדי על אפקט הפלצבו, או שהציפיות שלי היו גבוהות מדי, אבל כל החוויה הזו לא שינתה את האופניים הרבה לדעתי. עדיין מרגיש זהה במידה רבה עם הבזק המניה, ועדיין קופץ עם הסרת גימור. אז אני לא יכול שלא לתהות אם אני עושה משהו לא בסדר? כל עצה מוערכת. תודה. -טוני

הערות

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    מזרק Decel Cut אינו משפיע על בלימת המנוע. זה משפיע רק על התגובה המצערת. ככל הנראה, מפת ה- PCV שלך אינה מכוונת נכון עבור היישום שלך.

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com הודעות: 4Verified User

    אתה יכול להרחיב על זה קצת? כפי שהבנתי את זה, חיתוך הדירול אמור להקל על הארכה הנמשכת ומכבה את מצערת 0% וגם להפחית את שבירת המנוע. אין מפת PCV עבור M4 w / DNA. קראתי ש- Akra w / DNA הוא התאמה קרובה מספיק. למישהו יש המלצות לנסות עם ה- M4? תודה.

  • dhungubc@gmail.comdhungubc@gmail.com הודעות: 3Verified User

    טוני, גם לא הרגשתי שום הבדל בין הפעלת או השבתת חיתוך מזרק מזרק ב- XSR700 שלי בסוף השבוע האחרון. השלב הבא שלי הוא להתחיל לשחק עם שולחן TPS לעומת RPM.

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com הודעות: 4Verified User

    אז, עדכנו על זה. בסופו של דבר יצרתי קשר עם 2 Wheel DynoWorks ורכשתי מהם מנגינה שהייתה ספציפית להתקנה שלי (M4 ללא מבלט עם צריכת DNA). זה עשה הבדל עצום. לילה ויום. שום שילוב אחר של מלאי / בלתי מוגבל עם / בלי ייבוא טבלה של PCV לא התקרב אפילו להחלקות וביצועים של מנגינה מותאמת אישית עבור ההתקנה שיש לי. יש לי אפס קפיצות / חזרה לאחור כשמדובר בפירוק, לחתך המזרק יש השפעה בולטת עכשיו, ותגובת המצערת הרבה יותר חלקה. רק דעתי כאן, אבל הערכה היא צילום בחושך ללא קובץ מנגנון מותאם המיוצר להגדרה שלך, ויבוא ה- PCV גורם נזק רב מתועלת.

  • dhungubc@gmail.comdhungubc@gmail.com הודעות: 3Verified User

    טוני, האם 2WDW שלחה לך קובץ או שהיית צריך לשלוח להם את ה- ECU שלך?

  • tonyc1334@gmail.comtonyc1334@gmail.com הודעות: 4Verified User

    הם רק שלחו לי את הקובץ.

היכנס או הירשם כדי להגיב.