Tukifoorumi

VMAX 1700

bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään V-MAX

Hei, minulla on VMAX, johon on asennettu Power Command V 22-003X. Viritys on hyvä Power Commanderilla ja varastossa oleva ECU-kuva. Haluaisin kuitenkin poistaa korkeimman nopeuden rajoituksen maastopäiville. Asensin 2S3-8591A-A0 (USA) -rajaton ECU-kuvan, ja pyörä juoksi kauhean päivityksen jälkeen. Kylmä joutokäynti oli vakio, ja kun menin ratsastamaan ja pyörä sammui, kun lukitsin moottoria. Asensin varastossa olevan ECU-kuvan uudelleen ja pyörä toimii jälleen täydellisesti. : 0). Kuinka saan parhaat puolet molemmista maailmoista, joissa poistan rajoitukset, mutta jatkan osakekannan virittämistä? Kiitos!

Kommentit

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Ei monet meistä vmax kaverit täällä. Katsoin näitä kuvia ja ne näyttävät samanlaisilta sytytys- ja polttoainetaulukoissa ja lämpenevät, joten et ole varma mikä aiheuttaisi ongelmia. Mutta ECU-asetusten alla, ETV-ohituksen on oltava totta, tai muuten se tappaa moottorin, kuten kuvailisit. Yritä muuttaa sitä ja katso onko siitä apua.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User
    muokattu June 2020

    Tiedän, että he sanovat, että sinun ei pitäisi kokeilla toista kuvaa, joka ei vastaa ecuasi. Mutta olen väläyttänyt useita rajoittamattomia kuvia vmax-tiedostoissa, jotka eivät vastanneet ecuani. Valitsemallasi rajoittamattomalla kuvalla ei ole kierrosrajoittimen säätöjä. Saatat joutua kysyä (soita) miksi rajoittamattomassa kuvassasi ei ole kierrosrajoittimen säätöjä. Kaikilla pitäisi olla. PS Goodluck saa vastauksia tällä foorumilla. Minulle ei ole koskaan ollut vastauksia kysymykseen täällä tai sähköpostitse. Soittaminen on paras veto, kun ilmenee ongelmia.

  • bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Kiitos!

  • bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Kopioin EVT: n peruskaasuasetuksen rajoittamattomasta kuvasta kantaan 2S3-8591A-A0 (USA), asetin ETV-ohituksen tosiasialliseksi ja latasin. Pyörä kulkee hienosti, voin vedä mitä tahansa vaihdea, eikä minulla ole enää 8000 rpm -rajoitusta 5. vaihdeessa. : 0)

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Hyvä kuulla!

  • 4dmax1207@gmail.com4dmax1207@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei, Älä halua hakata tätä ketjua, mutta jopa rajoittamattoman kartan kanssa maksiminopeus näyttää olevan rajoitettu 235 kmh (tulee olemaan noin 130 mph). Onko mahdollista lisätä asetus muuttaa sitä?

    Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.