Supportforum

Flash init

nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User

Hej. Vänligen hjälp att återställa licensen som fastnat i flash init. D05803D5

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vad är ditt speciella problem? Vi behöver mer specifik information tack. Tack.

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Det sägs att köpa ny licens. denna ecu har redan licens för det.


  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User
  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    acc id: nasyreeq.aziz@gmail.com

  • chrisgardellchrisgardell Inlägg: 48Staff User

    Det här är troligtvis inget att göra med licensiering utan snarare en kommunikationsproblem som gör att programvaran inte känner igen den giltiga licensen. Användar du en cykel eller bänksele? Nästa steg är att kolla hårdvaran ..

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Jag står inför denna typ av problem innan och instruerar att återställa licensen. Båda bänken n-cykeln sätter ihop samma fel. Detta är inte första gången. Det är ca 100 + cyklar som jag blinkade med FT

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Se tidigare e-post. Det är samma problem och löses efter att licensen har återställts.

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Så hur löser du problemet? Jag ger redan ett bevis samma problem som tidigare och upplösningen bara från att återställa licensen. Nu vet all supportpersonal inte hur man gör det?

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User
    redigerad July 2019

    snälla hjälp

  • nasyreeq.aziz@gmail.comnasyreeq.aziz@gmail.com Inlägg: 12Verified User
    redigerad July 2019

    @jason@ftecu.com vänligen hjälp

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Se om problemet har lösts.

  • kevxtx@outlook.comkevxtx@outlook.com Inlägg: 7Verified User
    redigerad July 2019

    Samma sak som hämtar till mig idag, hur löses det, samma ECU försökte 5 gånger och väntade några timmar fortsätter fortfarande inte fungera. Är den nya servern offline kan någon bekräfta detta? Jag har avinstallerat programmet, installerat en ny version och loggat in igen, stängde av brandväggen,


  • kevxtx@outlook.comkevxtx@outlook.com Inlägg: 7Verified User

    Fast, avinstallerade programvaran, laddade ner den senaste versionen som är 2.5.4.23 och inloggad, fortfarande hade samma problem, kan inte se den nya servern, stänga av datorn och senare omstartad bärbar dator och en ny FT-programuppdatering poppade upp 2.5.4.24, uppdaterad, denna programvara fixade servern problemet, waisted 5 licens försöker att sortera detta ut hopp FT kan återställa min licens förlorade licens.


Logga in eller registrera dig för att kommentera.