Tukifoorumi

Ongelma nopean siirtäjän mt07 kanssa

13

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ja olet yrittänyt muuttaa tiedoston ajoitusta ilman muutoksia? Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. Kyllä, yritä, eikä muutosta ole. Lähetän sinulle pyynnöstä sähköpostia. Kiitos.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jankuns. 5 kuukautta odottaa ratkaisua. Fteculla ei ole oikeaa tiedostoa. Meillä on jo 2 samaa ongelmaa. Odotan innolla Kentin tai Jasonin antavan meille välittömän ratkaisun. Terveisiä. Martin.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Hei, ystäväni, jolla on 2019 MT-07 ja sama ECU-malli kuin te, voitte ostaa sarjan yhdestä ystävästämme halvalla (hän pääsee eroon 07: stä), mukaan lukien pikalukin. Tämä huolestuttaa minua. Onko tällä ECU-mallilla ja FTECU QS: llä tunnettuja työskentelyasentoja tällä hetkellä? Tiedän, että kaivokseni toimii pyörälleni, mutta minulla on vuoden 2016 malli, myös ystävä, jonka hän ostaa sen (jos se toimii), en koskaan saanut QS: tä toimimaan, pyörä oli vuoden 2014 malli, QS käytössä, mutta ei reagoida. Pidän todella FTECU: n yksinkertaisuudesta, mutta jos se ei toimi, en suosittele sitä, ei ole hyväksyttävää, että työmahdollisuudet ovat 1/5.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Ranedommen. Kokemukseni Q: n suhteen on erittäin huono. Kokemukseni vilkkuu on hyvä. Tekninen tuki ei voi korjata ongelmaa. Olen todella pettynyt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei kaikki, löysimme mahdollisen ongelman B34-00-tiedostosta uuden tyylin QS type 7 -yhteydellä. Jos sinulla on vanha QS-tyypin 6 yhteys, sen pitäisi toimia hyvin nyt. Pyrimme korjaamaan tämän. Kiitos, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Hei Jason, Thx, miten voin nähdä minkä tyyppiset valjaat meillä ovat? Mitä eroa tyypeillä 6 ja 7 on? Onko mitään etuja? Miksi tyyppi muuttui? Sivukysymys, mistä löydän ecu-sarjanumeroni, tarvitsen sitä 2wdw-salaman varten, voisitko lähettää sen minulle?

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Voitko testata mitä Jason väittää? Martin, Aigars tai Willrc? Tarvitsen myös vastauksia Jasonilta aikaisempiin kysymyksiini.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, QS6-johtosarja on hyppyvaljaat, joka ilmoittaa QS: stä kaatoanturin kautta. Tämä valjaat lopetettiin, koska joillakin polkupyörillä ei ollut tarvittavaa signaalijohtoa liittimen ylimmällä rivillä. Tällöin tuotiin markkinoille yleisempi tyyli QS7. ECU-osanumero on itse ECU-yksikössä. Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei satunnainen. Jason työskentelee ratkaisun parissa. Minulla ei vieläkään ole tiedostoa ratkaistu testin tekemistä varten. Odotan arkistoa, Martin

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User
    muokattu April 2020

    Hei Jason, Martin, Thx, joten sarjanumero ja osanumero ovat samat? Mielenkiintoista, miten voin nähdä, onko minulla QS6- tai QS7-valjaat? Minulla on uudentyyppinen anturi, valjailla, jotka näyttävät vain 2 liitintä molemmilta puolilta. Yksi kytketään kytkimeen, toinen ECU-johtosarjaan Kiinnostava Martin, kerro siitä minulle. oqQ7spOKJVtHWD69G5sEgpMOnko uuden tiedoston ETA-arvoa?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minulla ei ole aavistustakaan, mitä tarkoitat ECU-sarjanumerolla. Tarkoitatko lisenssinumeroa vilkkuessasi ECUa? Osanumerosi on Denso-tarrassa ECU-yksikössä. QS-valjaissasi on etiketti ja se sanoo joko tyypin 6 tai tyypin 7, kuulostaa siltä, että sinulla on tyyppi 7. Tätä tiedostoa käsitellään korjauksessa, mutta se vaatii ohjelmiston uudelleenkirjoittamista, jotta se toimii oikein. Joten päivitetty tiedosto ilmestyy ohjelmiston julkaisussa. Toivomme ensi viikon puoliväliin mennessä, mutta mikään ei ole kivessä tämän viruksen käydessä. Kiitos, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Sarjanumero on todellakin osanumero, kiitos. Ah cool, en tiennyt sitä. Kyllä, pysy turvassa! Ja vie aikaa, paremmin hidas ja hyvä kuin nopea ja likainen.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Hei Jason, kysyisit ystävällisesti siitä, miten uudelleenkirjoittaminen sujuu, ideoita siitä, milloin se tehdään? Minulla on ystävä, joka odottaa onnellisena, kunnes on todistettu, että se toimii :)

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Jason. Ostin q: t 30. lokakuuta. Haluan nopean vastauksen. Olen ollut erittäin kärsivällinen Martin

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Valitettavasti sanon, mutta tämä ei näytä kovin lupaavalta? @jason@ftecu.com Voisitko päivittää meille tämän "pyynnön", joka ei ole pyyntö, koska se myydään toimimaan näiden pyörien kanssa, mutta se ei ole, melko kyseenalaista, jos kysyt minulta, aivan kuten huonojen kommenttien poistaminen Instagram-viesteistä on siinä. Tähän päivään mennessä minulla on rakkauden / vihan suhde tuotteisiin.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ongelma on osa kehitystiimiä, joka pystyy korjaamaan sen. Minulla henkilökohtaisesti ei vielä ole tietoa tämänkaltaisen ongelman ratkaisemiseksi. Minulle kerrotaan, että tämä on seuraava heidän työjärjestyksessään. Ole kärsivällinen ja saat sen toimimaan oikein puolestasi. Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Ystävä Jason. Lainaan 30. maaliskuuta viestiä. Mielestäni löysin ongelman tiedostosta. Annan nähdä, voinko korjata tämän teille. Lainaan 3. huhtikuuta viestiä: Toivomme ensi viikon puolivälissä, mutta mikään ei ole tämän viruksen kivessä. Muista, että ostin tämän tuotteen 30. lokakuuta 2019. Olen erittäin kärsivällinen ja toimin erittäin nopeasti yhteistyössä kaikessa, mitä haluan. Pyydän teitä, ratkaise ongelma. Kiitos. Martin.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. Ole hyvä, minun on tiedettävä, ratkaisevatko he ongelman. Kiitos.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. Tarvitsen vastauksen. Lähetän myös sähköposteja, eivätkä he vastaa. räystäspääsky

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    @jason@ftecu.com @kento_ftecu Myös erittäin utelias tietämään tilan, anna meille päivitys. Se on kulunut yli kuukausi. Vaikka tilan päivitys ei olisi vielä valmis, se olisi hyvin ansaittu.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Ystävä Jason. Olisin erittäin onnellinen, jos vastaisit viesteihin tai sähköposteihin, jotka lähetän sinulle.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Jason Tarvitsen vastauksen. Jos et pysty korjaamaan sitä, kerro minulle, niin saan Q: t ulos ja heittää ne roskakoriin. Haluan ansaitsemani kunnioituksen ja sinun on vastattava minulle. räystäspääsky

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Viestejä: 30Verified User

    Vastaus olisi vähintäänkin sopiva.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Valitettavasti olin poissa yli kuukauden COVID-19: n takia. Dev-ryhmä pyrkii edelleen ratkaisemaan ongelman tässä asiassa.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    ystävä Kento. Olen pahoillani kuullut ongelmasi covid-19: n kanssa. Mutta pyydän teitä antamaan etusijalle tämä ongelma. Muistutan teille, että ostin q-laitteet lokakuussa 2019. Paljon, mutta olen pitkään odottanut ratkaisua.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Miksi sähköpostini eivät vastaa (lähetin jasonin, kennon ja myynnin)? He eivät myöskään vastaa minulle foorumilla. Minusta on huono asia. Maksoin kaksinkertaisen tuotteen hintaan verot ja lähetyskulut turhasta QS: stä. Autan aina yrittämään korjata ongelman. Maaliskuussa Jason-tarjouksessa: Löysimme mahdollisen ongelman B34-00-tiedostossa uudessa QS style 7 -yhteydessä. Jos sinulla on aikaisempi QS-tyypin 6 yhteys, sen pitäisi toimia hyvin nyt. Pyrimme korjaamaan tämän. Mitä tapahtuu, että he eivät vastaa minulle? Mitä tapahtuu, joka ei ratkaise ongelmaa? Kuinka monta kuukautta lisää he tarvitsevat?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin. Lähetin sinulle sähköpostia tarkista. Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Jason. Lähetin sinulle sähköpostia tarkista. Kiitos, Martin ..

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, saanut sen, odottaa korjausta. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.