Helpforum

"Server offline"

mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User

Zijn er serverproblemen vandaag, 16 april 2020? Ik kan hierdoor helemaal niet flitsen.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt April 2020

    Er zijn momenteel geen serverproblemen. Ik kan zien dat je onlangs succesvol hebt geflitst, dus je moet de huidige versie van de software hebben. Ben je van computer veranderd voor de flitser waar je nu problemen mee hebt?

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User

    Nee - dezelfde laptop. Ik zou niet zeggen dat dit de beste internetverbinding hier op het circuit is. Maar ik kon de Tuning Suite-software opnieuw downloaden, dus de verbinding kan niet zo slecht zijn. Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd - nog steeds niet opgelost. Terwijl hij verbonden is met de ECU en naar het venster "Apparaat" kijkt, zal hij groen knipperen alsof hij verbinding maakt met de server, misschien elke 30 seconden tot een minuut, maar gaat dan weer offline. Ik blijf wat spullen proberen.

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User
    bewerkt April 2020

    Wanneer ziet u voor het laatst een geslaagde flits? Ik heb vandaag nog geen werk gehad. De software die ik gebruik is 2.5.7.12; heb het net geïnstalleerd.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ik verwees naar je succesvolle flits in februari. We zien vaak dat foutbericht wanneer iemand sinds begin vorig jaar of eerder niet heeft geflitst; we hadden in juli een probleem met de serverupgrade waardoor gebruikers met de oude software niet automatisch werden geüpdatet wanneer ze zich aanmeldden. Waarschijnlijk is je internetverbinding op het circuit slecht en dat veroorzaakt problemen met de serververbinding. Gebruikt u uw telefoon als hotspot-verbinding?

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User

    Ja ... typte gewoon dat ik mijn telefoon als hotspot gebruik. Dit is hoe ik het altijd heb gedaan ... maar misschien is het vandaag bijzonder slecht?

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User

    Zal een slechte 6-pins kabel dit probleem veroorzaken?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De ontvangst en bandbreedte van mobiele telefoons kunnen enorm variëren, afhankelijk van verschillende factoren. Dit heeft een negatieve invloed op het flitsproces. Dit is waarschijnlijk de oorzaak van uw problemen. Een slechte USB Data Link-kabel geeft geen "server offline" foutmelding.

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User
    bewerkt April 2020

    Gewoon om deze thread af te sluiten; Ik heb dit probleem kunnen oplossen. Het lijkt erop dat Tuning Suite (of de USB-stuurprogramma's) tijdens de eerste flits beschadigd raakten, wat resulteerde in de fout "server offline" maar af en toe groen "online". Een eenvoudige verwijdering en herinstallatie loste het probleem niet op. Het had een diepere schoonmaak van het Windows-register nodig. Nadat ik alle "FTECU" -sleutels had ingevoerd en verwijderd en de software opnieuw had geïnstalleerd, was het probleem opgelost.

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User

    Ik heb misschien te vroeg gesproken. Ik zie nu "geen geregistreerde ECU gevonden" wanneer ik ernaar probeer te schrijven. Ziet u iets aan uw kant met betrekking tot een fout tijdens de laatste flits of zoiets? Zo niet, dan denk ik dat ik de USB-kabel naar Jason moet sturen om te testen (ik sprak hem vrijdag). Mitch

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw licentie is in staat van poging vanwege een probleem tijdens het flashproces. Het kan worden gereset, maar u moet ervoor zorgen dat alle wijzigingen die u in het huidige bestand hebt aangebracht ergens worden opgeslagen voordat het wordt gereset, omdat er bestanden verloren gaan tijdens het resetproces.

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User

    Alles is opgeslagen. Gelieve te resetten, bedankt! Duimen!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw licentie is gereset. Je zou goed moeten zijn om te gaan.

  • mitchnak@gmail.commitchnak@gmail.com Berichten: 10Verified User

    Het werkte - bedankt! Kon met succes opnieuw trouwen en flitsen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.