Tukifoorumi

Miksi en voi käyttää käyttäjää tiedostojen jakamiseen, tiedoston vilkkuminen pyytää tätä jatkuvasti!

JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

Miksi en voi käyttää käyttäjää tiedostojen jakamiseen, tiedoston vilkkuminen pyytää tätä jatkuvasti! Dev7xlZ3VQriyfrDcEsGv7Fl

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mitä tarkkaa käyttäjän jaettua tiedostoa yrität vilkkua ja mikä on ECU-osanumerosi? Kiitos, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User
    muokattu April 2020

    Käyttäjän jaettu tiedostonimi on: MY-2018 r1 pakottaa pakokaasu aktiivisella virityksellä ,, BX4-8591A-40 US

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minkä sähköpostin alla tiedosto on lueteltu? Onko sinulla ongelma normaalissa rajoittamattomassa tiedostossa? Oletko ostanut Active Tune -sarjan? Kiitos, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    Ostin Active Tune -sarjan. Tiedosto on päivitetty useita kertoja aiemmin, ja sitä voidaan käyttää normaalisti, mutta äskettäin se päivitettiin ecuun, ja se kehottaa minua olemaan minulla ei ole oikeutta käyttää tiedostoa. Tiedoston käyttäjänimi on (neospore@gmail.com).

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos sinulla on Active Tune -paketti, sinun tulisi käyttää vain normaalia rajoittamatonta tiedostoa, kolmannen osapuolen tiedoston käyttämiseen ei ole syytä.

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    Tarkoitat, että minulla ei ole oikeutta käyttää käyttäjän jaettuja tiedostoja, käytän muita tiedostoja vain saadakseni enemmän valintoja! !

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.