Helpforum

Controleer de motorverlichting mt 07

asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

Goede dag een paar dagen geleden maakte ik een flits naar de ECU van mijn MT door de aangegeven stappen te volgen en de juiste kaart te installeren volgens het # van de ECU en de aanpassingen van mijn motorfiets. Het proces is succesvol uitgevoerd en toen ik het probeerde, voelde ik de verandering in de configuratie van de motor op een positieve manier. een paar dagen later ging het Check Engine-lampje op het dashboard branden. maar het toont geen enkele fout op het scherm en de motorfiets lijkt normaal te starten ... en bij het diagnosticeren van de ECU vertoont het geen enkele fout. (Ik heb het niet kunnen testen vanwege quarantaine). Denk je dat ik de ECU zie knipperen terwijl het motorstoringslampje brandt?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is het onderdeelnummer van uw ECU? De meeste Yamaha-modellen van 2017+ zijn OBDII-compatibel en geven geen foutcodes op het dashboard weer. Sommige van de latere MT-07-bestanden hebben de Diagnostic Code Manager (in ECU-instellingen) waarmee u kunt bepalen wat de CEL veroorzaakt. Om hiervoor de Diagnostic Code Manager te gebruiken, moet u het bestand in de ECU lezen. Als uw bestand die functie niet heeft, heeft u waarschijnlijk een OBDII-scanner en ons OBDII Diagnostic Adapter Harness (https://ftecu.com/shop/obdii-diagnostic-adapter-harness/) nodig om foutcodes te kunnen bekijken).

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    B34-8591A-00

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    het onderdeelnummer van uw ECU is B34-8591A-00 ... van het lezen van de ECU kan ik bepalen wat de fout veroorzaakt? Met de huidige situatie is het enigszins gecompliceerd om uw OBDII-diagnostische adapterharnas aan te schaffen, aangezien ik in Colombia woon en de verzending van artikelen vanuit het buitenland bijna verlamd is. dus als er een manier is om de fout te kennen of te elimineren, zou ik het op prijs stellen als je het deelt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, er zijn twee verschillende B34-00-bestanden die we hebben. Heb je beide bestanden geprobeerd om te zien? Zo niet, probeer dan elk bestand te flitsen en fiets rond om te zien of de code wordt gewist. Bedankt, Jason A.

  • randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 30Verified User

    @jason@ftecu.com Hoe moeten we weten welke van de twee bestanden we nodig hebben? Vragen omdat mijn vriend die ECU heeft en ik wil het niet verknoeien.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, in welke regio probeert de ECU te flitsen? Bedankt, Jason A.

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    Welk verschil zijn er tussen de ECU's B34-8591A-00 (VS) en B34-8591A-00 (PHL) EN Hoe weet ik welke geschikt is voor mijn motorfiets?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, in welke regio probeert de ECU te flitsen? Waar zit je? Bedankt, Jason A.

  • asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com Berichten: 19Verified User

    Colombia

Meld je aan of registreer je om te reageren.