Helpforum

Over licenties

redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User
bewerkt March 2020 in R1

Tijdens ecu flash verscheen aan het einde een foutmelding op het scherm. Ik heb ec u flash opnieuw geprobeerd, maar er stond: "Dit is een niet-geregistreerde licentie. Vraag." Er kwam een bericht. Ik vraag om een snelle oplossing. F3253A7A 03/05/2020 2017 R6 geprobeerd 9E2A16CC 25/03/2020 2015 R1 geprobeerd

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Beide licenties waren in staat van poging en moesten opnieuw worden ingesteld. Zorg ervoor dat uw internetverbinding sterk is zonder uitval en dat uw hardwareverbindingen solide zijn.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User
    bewerkt March 2020

    Deze licentie is niet langer beschikbaar. Neem contact op met ondersteuning. 'Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar ik zie dit bericht nog steeds. Ik heb het opnieuw geprobeerd met een OEM-aandelenkaart, maar ik zie nog steeds alleen het bericht' Niet-geregistreerde licentie '. Een sterke internetverbinding en hardware-connectiviteit zijn stabiel. Als je kijkt naar mijn licentiegeschiedenis, ik gebruikte het zo goed. Ik heb een snelle oplossing nodig.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie momenteel niets mis met uw licenties. Sluit de software en open deze opnieuw. Stuur me daarna screenshots van eventuele foutmeldingen die je krijgt. Bedankt, Jason A.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Berichten: 20Verified User

    Het is goed gelukt. Bedankt voor je hulp.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, blij dat je het hebt laten werken! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.