Supportforum

Varför uppmanas jag alltid (Fel: Kontrollera Internet-anslutning ...) Mitt nätverk är normalt, inga problem,

JUSTINJUSTIN Inlägg: 33Verified User

Varför uppmanas jag alltid (Fel: Kontrollera Internet-anslutning ...) Mitt nätverk är normalt, inga problem, det har varit länge, ibland bra, ibland dåligt!


kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, kan du inte komma in i Tuning Suite-programvaran alls? Tack, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Inlägg: 33Verified User

    Det kan användas, men jag vet inte varför detta problem ofta uppstår, det kan användas efter återöppning, och det kommer att inträffa igen nästa gång!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, det kan bara vara ett problem med en första anslutning till din nätverksleverantör. Det verkar fungera bra nu men rätt? Tack, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Inlägg: 33Verified User

    Ja, det fungerar, men dessa problem inträffar ofta och om jag kan använda dem kan jag inte vara säker på att jag väljer ett språk. Dessutom vill jag ställa en fråga, varför uppmanas den fil som laddas ner till användardelningsområdet att jag inte är behörig att använda den? Den här filen motsvarar mitt ECU-nummer!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilken fil pratar du om? Tack, Jason A.

  • wrauch@karlabs.comwrauch@karlabs.com Inlägg: 3Verified User

    Jag får det exakta felmeddelandet varje första försök. Vid det andra försöket fungerar det. Jag lade till FTECU-appen i undantagslistan för Windows 10-brandväggsappar men det gjorde ingenting för att förbättra situationen. VARFÖR måste jag acceptera villkor innan jag till och med lägger till min inloggningsuppgifter? Och VARFÖR fylls inte in inloggningsuppgifterna automatiskt? Varje session jag loggar in ständigt igen (eftersom programvaran är så anal vid kontroll av ECU-licens, Stäng av nyckeln, Slå på nyckeln, yada yada yada. Jag slutar lossa och ladda om den idiotiska programvaran ett halvt dussin gånger varje session. Jag är inte säker på att programvaran kan vara svårare att använda.

    2015 Yamaha R1M with full Graves exhaust, Attack Performance rearsets and FTECU unrestricted flash with Active Tune. But what makes it really fast is the tank cover autographed by Rossi and Lorenzo and the tailpiece by Vinales!

  • DeanosDeanos Inlägg: 5Verified User

    Som ovan får jag också samma fel med varje inloggning. Andra inloggningen fungerar perfekt, den första kraschar ut. När det gäller inloggningssekvensen skulle det vara bra att bara behöva logga in en gång, eller bara registrera programvaran en gång. En sådan smärta att behöva logga in varje gång du öppnar programvaran. Och i ovanstående fall måste du logga in två gånger vid varje öppning av programvaran. Något tankeväckande för nästa version kanske?

    2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.

    https://www.instagram.com/deanos_rides

Logga in eller registrera dig för att kommentera.