Helpforum

Waarom wordt ik altijd gevraagd (mislukt: controleer internetverbinding ...) Mijn netwerk is normaal, geen probleem,

JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

Waarom wordt ik altijd gevraagd (mislukt: controleer internetverbinding ...) Mijn netwerk is normaal, geen probleem, het is lang geleden, soms goed, soms slecht!


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, kunt u helemaal niet in de Tuning Suite-software komen? Bedankt, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Het kan worden gebruikt, maar ik weet niet waarom dit probleem vaak optreedt, het kan na heropening worden gebruikt en het zal de volgende keer opnieuw optreden!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het kan gewoon een probleem zijn met een eerste verbinding met uw netwerkprovider. Het lijkt nu goed te werken, toch? Bedankt, Jason A.

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Ja, het werkt, maar deze problemen komen vaak voor en als ik ze kan gebruiken, weet ik niet zeker of ik een taal moet kiezen. Bovendien wil ik een vraag stellen, waarom vraagt het bestand dat is gedownload naar het gebruikersshare-gebied mij dat ik niet bevoegd ben om het te gebruiken? Dit bestand komt overeen met mijn ECU-nummer!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, over welk bestand heb je het? Bedankt, Jason A.

  • wrauch@karlabs.comwrauch@karlabs.com Berichten: 3Verified User

    Ik krijg deze exacte foutmelding ELKE EERSTE PROBEER. Bij de tweede poging werkt het. Ik heb de FTECU-app toegevoegd aan de lijst met uitzonderingen voor Windows 10-firewall-apps, maar dat heeft de situatie niet verbeterd. WAAROM moet ik de algemene voorwaarden accepteren voordat ik zelfs mijn inloggegevens toevoeg? En WAAROM worden de inloggegevens niet automatisch ingevuld? Elke sessie log ik constant opnieuw in (omdat de software zo analoog is bij het controleren van de ECU-licentie, sleutel uitzetten, sleutel aanzetten, yada yada yada. Uiteindelijk eindig ik de idiote software een half dozijn keer per sessie. Ik weet niet zeker of de software moeilijker te gebruiken is.

    2015 Yamaha R1M with full Graves exhaust, Attack Performance rearsets and FTECU unrestricted flash with Active Tune. But what makes it really fast is the tank cover autographed by Rossi and Lorenzo and the tailpiece by Vinales!

  • DeanosDeanos Berichten: 5Verified User

    Zoals hierboven, krijg ik ook dezelfde foutmelding bij elke login. De tweede login werkt perfect, de eerste crasht. Wat betreft de inlogvolgorde: het zou geweldig zijn om maar één keer in te loggen, of de software slechts één keer te registreren. Zo vervelend om elke keer dat u de software opent, opnieuw te moeten inloggen. En in de bovenstaande gevallen moet u tweemaal inloggen bij elke opening van de software. Wat tot nadenken voor de volgende versie misschien?

    2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.

    https://www.instagram.com/deanos_rides

Meld je aan of registreer je om te reageren.