Helpforum

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost en de licentie is nog steeds ongeldig! Ook kan mijn software niet bol zijn

JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User
bewerkt March 2020 in Foutmeldingen

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost en de licentie is nog steeds ongeldig! Ook kan mijn software niet worden geconverteerd naar Engels. Het lijkt erop dat er een probleem is met de software, maar ik heb het vaak opnieuw geïnstalleerd.


Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw licentie was in staat van poging, het is gereset.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt March 2020

    Zorg ervoor dat uw software up-to-date is, het zou ver 2.5.7.12 moeten zijn, ga naar Help> Versie Maak ook geen meerdere threads over hetzelfde probleem. U bent hiervoor eerder gewaarschuwd. Dit wordt niet langer getolereerd. Dank je.

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Mijn software is altijd up-to-date en ik installeer het herhaaldelijk. Waarom gebeurt dit? Kun je mijn probleem serieus oplossen, en voor een paar dagen

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Ook kan de software de taal niet wijzigen en zijn er geen definitieve opties!


  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Ik wil niet doorgaan met posten, maar ik vraag of je mijn probleem serieus kunt oplossen. Waarom zeg je dat je na het oplossen van het probleem nog steeds problemen hebt?

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User
    bewerkt March 2020

    Ik word gek, waarom is dit? Ik weet echt niet hoe ik dit moet zeggen. Wanneer ik zoiets tegenkom, kan ik het niet oplossen. , De software moet elke keer opnieuw worden ingesteld om van taal te wisselen

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw licentie is gereset vanwege een verbindingsprobleem tijdens uw vorige flash, dus u klikt op "Ja" wanneer de software zegt dat er geen geregistreerde ECU was en het zal proberen de licentie opnieuw toe te wijzen. Een reset-licentie betekent dat de ECU waaraan het oorspronkelijk was toegewezen, er niet langer aan is toegewezen. Het Chinese taalprobleem wordt bekeken, excuses voor de problemen.

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Kan ik het nu gebruiken? Je vertelde me dat ik het de vorige keer moest resetten, maar waarom ik het probleem nog steeds niet heb opgelost, herinnert het me er toch aan dat ik het recht niet heb om het te gebruiken!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Je kunt het nu gebruiken. Klik op "ja" in het laatste bericht waar je een foto van hebt gestuurd.

Meld je aan of registreer je om te reageren.