Tukifoorumi

Minun ongelmani ei ole vieläkään ratkaistu, ja lisenssi on edelleen kelpaa! Lisäksi ohjelmistoni ei voi välittää

JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User
muokattu March 2020 sisään Vikailmoitukset

Minun ongelmani ei ole vieläkään ratkaistu, ja lisenssi on edelleen kelpaa! Ohjelmistoa ei voi myöskään muuntaa englanniksi. Näyttää siltä, että ohjelmistossa on ongelma, mutta olen asentanut sen useita kertoja.


Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lisenssisi oli yritetty tilassa, se on palautettu.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu March 2020

    Varmista, että ohjelmistosi ovat ajan tasalla, sen tulee olla 2.5.7.12. Siirry kohtaan Ohje> Versio. Älä myöskään luo useita ketjuja samasta numerosta. Sinua on varoitettu tästä aiemmin. Tätä ei enää suvaita. Kiitos.

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    Ohjelmistoni on aina ajan tasalla, ja asennan sen toistuvasti useita kertoja. Miksi tämä tapahtuu? Voitko ratkaista ongelmani vakavasti ja muutaman päivän ajan

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    Ohjelmisto ei myöskään voi vaihtaa kieltä eikä mitään selviä vaihtoehtoja ole!


  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    En halua jatkaa lähettämistä, mutta kysyn, voitko ratkaista ongelmani vakavasti. Miksi sanot, että sinulla on edelleen ongelmia ongelman ratkaisemisen jälkeen?

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User
    muokattu March 2020

    Menen hulluksi, miksi tämä on? En todellakaan osaa sanoa tätä. Kun kohtaan tällaisen asian, en voi ratkaista sitä. , Ohjelmisto on nollattava joka kerta, kun haluat vaihtaa kieltä

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lisenssisi on nollattu yhteysongelman takia edellisen salaman aikana, joten napsautat "Kyllä", kun ohjelmisto sanoo, että rekisteröitävää ECUa ei ollut, ja se yrittää määrittää lisenssin uudelleen. Lisenssin nollaaminen tarkoittaa, että sitä ECU: ta, johon se alun perin oli osoitettu, ei ole enää osoitettu sille. Kiinan kielen kysymystä tarkastellaan, anteeksi aiheista.

  • JUSTINJUSTIN Viestejä: 33Verified User

    Voinko käyttää sitä nyt? Kerroit minulle nollaamaan sen viime kerralla, mutta miksi en ole vieläkään ratkaissut ongelmaa, se muistuttaa minua siitä, että minulla ei ole oikeutta käyttää sitä!

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voit käyttää sitä nyt. Napsauta "kyllä" viimeisessä viestissä, josta lähetit kuvan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.