FZ1 ECU 2D1-8591A-D0 niet op de lijst
michel.performanceracing@gmail.com
Hallo, voor een FZ1 2012, ecu nummer 2D18591A-D0. Deze ecu staat niet op de lijst, wat te doen?
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, het lijkt erop dat we deze ECU hier nooit hebben gekregen, uit welke regio komt je fiets? Bedankt, Jason A.
Hallo, als u ons uw ECU enkele weken wilt sturen, kunnen we eraan werken om er een afbeelding voor te maken. Laat het me weten als je verder wilt gaan. Bedankt, Jason A.
Hallo, ik denk dat ik het u toestuur, ik wacht op de instemming van de klant. Hoe verder te gaan?
Ik heb ook verschillende Franse ECU: 2D1-8591A-10 (fz1 2007) Maar voor mij werkt elke EU-versie van FTecu-lijst (moet EU = omdat fz1 eu startonderbreker heeft). Fz1 had elk jaar nog steeds dezelfde motor (slechts kleine veranderingen in kaarten). Je zult blij zijn met flash, originele franse fz1 had slechts 106 pk in plaats van 150 pk;)
Het werkt inderdaad! Heel erg bedankt voor je hulp !
2D1-8591A-C0 ook op deze manier kan?
Hallo, Voor ons moeilijk te zeggen omdat dit in ieder geval niet door ons is getest. Uit welk jaar komt uw -C0 ECU? Bedankt, Jason A.
jaar van de fiets is 2011
ECU-nummer is 2D1-8591A-C0
Hallo, ik weet het niet zeker omdat dit niet door ons is getest, dus ik kan niet bevestigen dat het voor u werkt. Misschien heeft een ander forumlid het geprobeerd en kan het je helpen. Bedankt, Jason A.
2D1-8591A-C0 2D1-8591A-D0 2D1-8591A-E0 al deze werken met 2D1-8591A-90 bestand