Tukifoorumi

Dynojet-sävelmät

protaper138@aol.comprotaper138@aol.com Viestejä: 1Verified User

Minulla on pyöräpuolen viritin 2019 yxz1000r se -sovellukselleni ja näen vain rajoittamattoman sävelmän eikä mitään täydellisiä pakokaasuääniä varten. Suoritan täällä piakkoin täyden hmf-pakokaasun ja huomasin, että dynojetillä on viritys, jonka voin ladata, joten kysymykseni on, että tiedosto pystyä siirtymään salaman virittämiseen?

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, sinun pitäisi pystyä lähettämään Power Commanderin polttoainekartta ECU-tiedostoosi. Sitten vain refluksoida ECU tällä tiedostolla. Kiitos, Jason A.

  • jim_sheri@hotmail.comjim_sheri@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

    Jason, olen yrittänyt käyttää PCV: tä automaattisella virityksellä, polttoainekartta on nyt rakennettu. Olet tallentanut polttoainekartan tietokoneelle ja yrittänyt ladata polttoainekartan FTeCU: han, ja kun kytken moottorin takaisin autoon, näyttää siltä, että polttoainekarttaa ei ole muutettu, koska automaattinen viritys yrittää heti vetää 10-12%-polttoainetta.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä minulle erityinen FTECU-tiedostosi ja PC-tiedostosi, ja kerron sinulle, jos se tekee muutokset oikein. Kun olet ladannut PC-polttoainekartan FTECU-tiedostoon, päivitit ECU: n oikein? Kiitos, Jason A.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Hei Jim, oletko ratkaissut tämän?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.