Helpforum

1WS-8591A-70

ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Berichten: 4Verified User
  • Hallo, ik heb het volgende gekopieerd en geplakt uit mijn vragen van FTecu.inc facebook site Alan Stapleton heb je een 1WS-8591A-70 (AU) onbeperkt beschikbaar? proost
  • FTecu Inc Helaas hebben we dat bestand niet beschikbaar. U moet ons uw ECU sturen zodat we er een kunnen maken.
  • Alan Stapleton Hallo, ongeveer 18 maanden geleden toen ik de FTecu-kit kocht, werd ik op een dwaalspoor gebracht en ging ik met de 1WS-8591A-30EU onbeperkt (was ook niet in staat om mijn geselecteerde stock te lezen, kon ik ook niet een geselecteerd aantal kopen?) om misschien de verschillen te corrigeren, de fiets lijkt nu de beste te hebben die hij sindsdien heeft gemonteerd, nu heb ik vorige week een ECU gelezen en op mijn account opgeslagen, kunt u die opgeslagen ECU lezen? geeft de fiets binnenkort een ritje op een dyno om te zien waar de fiets zich bevindt. heb je toestemming nodig om die opgeslagen lees te lezen?
  • proost Alan
  • PS naar MT07 gebruikers die problemen hebben met het instellen van Fan-temps, ik had succes op 85c-90c ingesteld zoals voorgesteld door FTecu-ondersteuning.


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo Alan, het spijt me dat ik je vraag hier niet volledig begrijp. Je hebt een -70 ECU die je hebt geflitst met een -30-bestand en nu wil je dat we een -70-bestand maken van je -30 gelezen bestand? Bedankt, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Berichten: 4Verified User

    Hallo Jason Ik had daar niet aan gedacht, zou dat mogelijk zijn? Ik dacht aanvankelijk dat als je kon lezen en controleren dat alle parameters in orde waren, dwz. brandstofmengsel, ontsteking, enz. zodat ik gerust kon zijn. bedankt Alan

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Allan, nou, als je ECU een -70 onderdeelnummer is, maar je hebt het geflitst met een -30-bestand, dan is de originele -70-afbeelding verloren. Dus ik zou geen bestand voor uw specifieke onderdeelnummer kunnen maken. U moet het bestand gebruiken dat u momenteel gebruikt. Wat gaat er momenteel mis met het bestand in je fiets? Bedankt, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Berichten: 4Verified User

    Hallo Jason Geen problemen, de fiets gaat goed, ik weet nu dat nadat ik met -30eu onbeperkt flitste, het originele bestand verloren zou gaan, helaas heb ik het gemist of werd ik niet op de hoogte gebracht, dat het noodzakelijk was dat je eerst de stock ecu moest lezen . wat ik sowieso niet had kunnen doen, omdat mijn ecu niet in de lijst stond, als ik het had geweten en had verteld, zou ik naar alternatieve ecu-afstemming hebben gekeken. Mijn vraag was of je mijn opgeslagen bestand kon lezen om te zien of alle parameters zoals het hoort ,? d.w.z. brandstofmengsel, ontsteking, enz. zodat ik gerust kon zijn. proost Alan

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Alan, stuur me een e-mail met je huidige bestand en ik zal er naar kijken. Bedankt, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Berichten: 4Verified User

    e-mail verzonden, proost Alan

Meld je aan of registreer je om te reageren.