Tukifoorumi

Ongelma nopean siirtäjän mt07 kanssa

24

Kommentit

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    Jason, moottoripyörä ei käynnisty näillä 3 tiedostolla, ja osoittaa virhekoodit P0108 P0113 P0118 P0122 P1602 P1605

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    voitko muuttaa parametreja ja laittaa vaihtimen vain ruiskutuskiskoon yrittääksesi?

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User
    muokattu December 2019

    Käytän tiedostoa MT07 2018 BU2-8591A-10 (JAP). Se ei vastaa moottoripyöräni ecua. Voit nähdä ecu-kuvan yläpuolella foorumilla, mutta tällä tiedostolla ongelma on poistunut. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Toivon kokemukseni auttaa ratkaisemaan ongelman.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    Hei Martin, kiitos palautuksesta, mutta pyörä ei käynnisty tällä tiedostolla

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Will Motilcetassani ecujen määrä ei vastaa tiedostoa, joka tuli toimimaan hyvin. Ongelma on tiedosto. Älä sitä vastoin etsi ratkaisua.

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User

    Hei, löysitkö ratkaisun? asiakkaan pyörä odottaa edelleen vaihtajan toimivuutta

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Kyllä, löysin sen. Käytä tiedostossa, joka on erilainen kuin ecuini. Moottoripyöräni on 2018 valmistettu Japanissa Tiedostoni on 2018 0T B31-8591A-00 (PHL) "Tämä tiedosto sammutti moottoripyörän pitkään" Lataa tämä uusi tiedosto: 2018 MT07 BU2- 8591A - 10 (JAP) Nyt pikavirransiirto toimii oikein. 😁😀 Olen erittäin onnellinen BJrQeMYx8HUyfTc1h1YQAX1

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Kent / Jason. Tänään menin ulos kokeilemaan MT: tä tiellä. Moottoripyörällä on ongelma. Voimakkaasti kiihdyttämällä pyörä ei reagoi. Jos asennan moottoripyörääni vastaavan tiedoston, pikavaihdin toimii huonosti. Jos asennan toisen tiedoston, pikasiirtimet toimivat hyvin, mutta pyörä toimii huonosti. Tarvitsen ratkaisun. Kiitos

  • willrc@free.frwillrc@free.fr Viestejä: 15Verified User
    muokattu January 2020

    Hei Kent / Jason, minulla ei ole vieläkään ratkaisua, moottoripyöräni napaisuuden on oltava erilainen kuin tiedostoissasi, onko sinulla shemaa muokata ja kokeilla? Martin, mielestäni tiedostokartta ei ole hyvä, yritä kopioida polttoainetaulukko kokeillaksesi

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, Kun sanot, että pikavaihto toimii hyvin, mutta pyörä toimii huonosti, selitä mitä tarkoitat pyörällä, joka toimii huonosti? Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. tiedostolla BU2-8591A-10 (jap). Pikavaihdin toimii. Mutta minulla on ongelma leikata nopeudella 8000 rpm. Haluan tarkoittaa sitä. Pikavaihdin toimii oikein, mutta moottoripyörä tekee sytytysleikkauksen nopeudella 8000 rpm. vika on vain 5. ja 6. vaihde nopeudella 8000 rpm. Ei muissa pyydyksissä. Siitä huolimatta. Tämän tiedoston kanssa. Quickshifter toimii. Pyörä ei sinun ehdottamasi tiedoston kanssa. B34-8591A-00 (phl). pikavaihdin ei toimi. Moottoripyörä ei tee sytytysleikkausta nopeudella 8000 rpm. Quickshifter ei toimi, moottoripyörä liittiinkö videon vikaan, joka vastaa sinun ehdottamaa tiedostoa. Kun sanon, että et toimi, pikalähetin tarkoittaa, että se ei toimi oikein, mikä aiheuttaa pitkän viiveen vaihteiden välillä. Haluan tietää, mitä ehdotat minulle tekevän tämän ongelman ratkaisemiseksi, jos sinulla on ratkaisua. Tämä testi sulkee pois mahdolliset virheet järjestelmän ja sen komponenttien asennuksessa. Ongelma on puhtaasti softwar https://youtu.be/_pskF_eQoPU PS. Lähetän videon sähköpostitse. oli mahdoton tällä tavalla

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    TÄMÄ ON UUSI VIDEO NOPEAA VAIHTOEHDOSTA https://www.youtube.com/watch?v=hTX3Toj3EUI

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Will, Meillä on pian sinulle ratkaisu, teemme yhteistyötä Tournayn kanssa. Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, anna minun katsoa näitä ja nähdä, mitä voin tehdä sinulle. Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, Kun käytät BU2-10-tiedostoa, QS toimii normaalisti, mutta pyöräsi osuu kierrosrajoitimeen 8000 rpm joka kerta? Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. Tiedostolla BU2-8591A-10 (jap) varastossa kovalla kiihdytyksellä leikataan aina nopeudella 8000 rpm viidennellä ja kuudennella vaihdeella. Sama pätee BU2-8591A-10 (jap)-tiedostoon ilman rajoituksia, mutta nopeudella 6000 rpm. Jos se kiihtyy tasaisesti, sytytystä ei katkaista millään kahdesta tiedostosta. Terveisin Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, Onko se leikkaamista kuin yritetään siirtää tai leikkataan kuin kierrosrajoitinta? Voisitko lähettää minulle videon tästä leikkauksesta, kun et yritä siirtyä? Joten video siitä leikkaamisesta kovalla kiihdytyksellä eikä leikkaamisella helpon kiihdytyksen aikana kaikkia samalla kun ei siirry. Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. Leikkaa kuin kierrosrajoitin. Valitettavasti minulla ei ole videota. Menen yrittämään tuottaa sellaisia viikonloppuna. Minun on mentävä tielle tehdäkseni niin. Minun on tehtävä testi tien päällä, koska dinamometri on kallis. (noin 200 dollaria). Käytän tiedostoa, joka epäonnistuu nopeudella 6000 rpm. toinen tiedosto epäonnistui. 8000 rpm 5ta: ssa on lähellä 180 km / h. aproximatly Terveisin

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason. Menen lähettämään kaksi videota. Ensimmäinen pyörä toimii hyvin. Voit nähdä kuinka saavuttaa ja kulunut 200 km / h. 5ta ja 6. nopeudella. Ja saavuta 10.000 rpm. Normaali. Tähän videoon oli asennettu tiedosto b34

    . Toisessa videossa näet, että 5ta nopeudella kiihtyvyys hidastuu. Noin 8000 rpm aloitti epäonnistumisen. En voi tehdä niin kuin haluat. tehdä ero hitaan ja nopean hiipumisen välillä. Tässä videossa voit nähdä, että noin 8000 rpm ja 180 km / h kiihtyvyys etenee hitaasti epäonnistumisen kanssa tällä hetkellä. Mutta tällä kertaa havaitsen, että kiihtyminen ei lopu. pyörän kiihtyvyys jatkuu epäonnistumisen kanssa, mutta erittäin hitaasti. Dinamometrissä kierrosrajoitin oli selkeä. tiellä ei.

    Odotan uutisia mahdollisimman pian. Terveisin Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, Avaa tiedosto B34-00 (PHL) virityssarjasta. Etsii Quickshifter 2: ta ja tarkista, onko se aktivoitu, sen pitäisi olla. Flash ECU ja testaa se. Jos tämä ei auta, poista Quickshift 2 käytöstä ja ota se uudelleen käyttöön. Siirrä ECU uudelleen ja kerro, jos se sopii sinulle. Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Jason. Suoritin testin B34-00 (PHL), varastossa ja rajoittamattomilla tiedostoilla. Tulos oli sama molemmissa tapauksissa. Ensimmäisessä salamassa Quickshifter pitää vian sammuttamalla moottoripyörän pitkään. Sitten deaktivoin ja aktivoin Q: t ja salaman ecu uudelleen. Tuloksena on, että QS on aktiivinen, mutta ei toimi. Vaihteessa vaihdettaessa QS ei tee mitään. Tein useita välähdyksiä ilman tulosta. QS on kuollut. Kiitos, Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, muutin Quickshift-vaihtoehdon uudelleen, yritä uudelleen testiä minulle, kun sinulla on aikaa. Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Flash B34, jossa on qs, mahdollistaa ja seuraa moottorin pitkän leikkaamisen ongelmaa. . Sammuta qs ja vilkkuu uudelleen. Teen uuden salaman, kun qs on käytössä, mutta seuraan pitkää moottorin katkaisua. Tein tänään uuden videon vertaillaksesi q-tiedostoja tiedostoon BU2 ja B34. BU2: n etuvalo palaa, kun muutat nopeutta, mutta B34: ssä etuvalo sammuu, kun muutan nopeutta. Katso kuten etuvalo vilkkuu, kun valitsen nopeuden. Odotan uutisia.

    Terveisin Martin

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Huomenta Jason. Koska en kuule sinusta, jätän tämän viestin kysymykseen ongelmasta. Olen edelleen halukas tekemään yhteistyötä, jotta löydät ratkaisun Q-ongelmaan. Kerro, miten edetä saadaksemme Q: t toimimaan. Kiitos

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei Jason - Kent. Luulen, että työskentelet ongelmaratkaisuni parissa. Minun on jatkettava tämän asian työskentelyä. Minulla ei ole mitään vastausta foorumilla. Ole hyvä ja lähetä minulle uutisia siitä. Terveisin Martin

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, Anteeksi vastauksen viivästymisestä täällä. Meillä on vaikea löytää ratkaisu sinulle ilman, että meillä on täällä pyörä, jolla on sama ongelma. Anna meille lisää aikaa kokeilla ja keksitä jotain uutta, jota voit kokeilla. Kiitos, Jason A.

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Rakas Jason Haluan tietää kuinka paljon odotan ratkaisua. Aion lähettää kysymykset takaisin sinulle. Ongelma ei ole pyörä. Ongelmana on luoda oikea tiedosto pyörälleni. Ostin Q: t viime vuoden 30. lokakuuta. Kerro, jos se on mahdollista. Jos annat minulle OK. Lähetän paketin sinulle. Ole hyvä ja lähetä minulle osoitteesi. Martin terveisin

  • martin@bimet.netmartin@bimet.net Viestejä: 47Verified User

    Hei. Odotan uutisia ongelmastani. Terveiset

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Martin, lähetä sähköpostia minulle: jason@ftecu.com Kiitos, Jason A.

  • aigars.jankuns@gmail.comaigars.jankuns@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Jason, minulla on sama ongelma 2018 mt07 -siirtimelläni. Se toimii, mutta katkaisee moottorin 1 - 1,5 sekunniksi vaihteiden välillä. Salamasin myös erilaisia 2017-mallitiedostoja, mutta en tehnyt mitään eroa. Ei tarkistanut, katkeaako se nopeudella 8000, mutta nopeudenvaihto ei toimi niin kuin pitäisi. Minulla on B34-8591A-00 ecu valmistettu Japanissa

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.