Helpforum

Twee licenties gekocht voor dezelfde fiets, kunnen geen kaart van een ander jaar gebruiken waarvoor ik een licentie heb.

Toen ik voor het eerst mijn ECU op mijn 2019 ZX-10R flitste, gebruikte ik de 3D-partijkaart voor de graven cat eliminator uitlaat 2016-2017 (Nog steeds verkocht als werkend met de 2019). Een paar dagen later kocht ik nog een licentie voor de onbeperkte kaart van 2019, dus Ik zou zelf kunnen proberen een kaart te maken. Als ik nu de gravenkaart opnieuw probeer te gebruiken, staat er een ongeldige licentie en wil ik dat ik een andere kaart koop.

tagged:

Comments

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Berichten: 6Verified User

    Je zou geen andere licentie moeten kopen om een andere kaart te gebruiken, het zou voor de ecu moeten zijn, en je zou zo vaak moeten kunnen flitsen als je zou willen. Ik ervaar hetzelfde probleem, het laat mijn licentie zien, maar ik herken het niet wanneer ik probeer te schrijven naar ecu, het wordt behoorlijk frustrerend. je denkt dat ze een technisch persoon inhuren om 24/7 ondersteuning te bieden.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Berichten: 11Verified User

    Ik ben het er helemaal mee eens. Ik begrijp dat ze niet willen dat mensen gratis ECU's flashen, maar dit is letterlijk dezelfde ECU, alleen de map Graves is niet bijgewerkt met de tekst "2016-2019". Momenteel staat er 2016-2017 op de FT-ECU-software . Ik had eigenlijk geen nieuwe kaart hoeven kopen voor de 2019 toen het voor dezelfde exacte fiets was. Ik bezit beide licenties Kaarten 2016-2018 en 2019

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, U krijgt die foutmelding vanwege de verschillende bestanden die u flitst. Toen je ECU voor het eerst werd geflitst met het bestand 2016-2017, ging het ervan uit dat het een ZX10 ECU voor 2016-2017 was. Toen het vervolgens met het 2019-bestand werd geflitst, denkt het dat u een nieuwe ECU knippert. Daarom zou u gevraagd zijn om een nieuwe licentie aan te schaffen. Verschillende ECU's hebben verschillende interne onderdeelnummers waarmee we bestanden matchen. Bijvoorbeeld, als u een gefixeerde 2016 ZX10 hebt met een overeenkomend artikelnummerbestand erin. Vervolgens probeer je het te flashen met een 2019-bestand. De software herkent een nieuw artikelnummer dat anders is dan wat het nu bevat. Vervolgens wordt u gevraagd om een licentie te kopen. De software kan de exacte ECU niet vinden die hij probeert te flitsen totdat het knipperen begint. Het flitsende proces kan ook niet starten zonder een licentie. Daarom raden we altijd aan te knipperen met een bestand dat overeenkomt met het onderdeelnummer van de ECU. Dit beschermt de fiets en de eigenaar tegen mogelijke schade en vermijdt problemen met licentieherkenning. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.