2017 z900 mardröm.
asimmasood8@gmail.com
i Z 900
Jag kan inte se till att mitt sidosele fungerar. Jag har försökt i flera dagar. Kan jag få en bänkssele för skillnaden i pris? Jag har fortfarande min oanvänd licens.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Vad är felmeddelandet som visas? Har du kört hårdvarutestet som finns i forumets klibbiga inlägg?
Misslyckas: inget svar
Har du kört hårdvarutestet i det klibbiga inlägget?
Ja. Jag har problem med gul tråd. Vilken typ av cykelsele tillhör 2017 z900? Typ 6 eller typ 13
Hej, det tar cykelsidoselen typ 13. Vad är ditt ECU-artikelnummer? Tack, Jason A.
Hej, jag väntar på att skicka din senaste beställning för att vara säker på ditt ECU-artikelnummer först. Vänligen kom tillbaka till mig med bekräftelse på ditt ECU-artikelnummer ASAP. Tack, Jason A.
21175-1240
Hej, tack för att du skickade den informationen. Ditt bänksel har gått ut, låt oss veta om du har problem med det. Tack, Jason A.
Ska göra. Tack Jason.
har precis fått mitt bänkssele. anslöt det hela följt instruktionerna. misslyckas: ingen svars kan du skicka mig en strömadapter snälla. Jag tror att det kan vara frågan.
Jag använder en nätadapter som sätter ut 10v. Det är inte 12v. Räcker det för att orsaka problem?
Hej, Fick Kent redan ut med den nya strömförsörjningen? Tack, Jason A.
Ja. Tack. Om att starta processen. Jag ska meddela dig om jag har några problem.