Nachtmerrie z900 2017.
asimmasood8@gmail.com
in Z 900
Ik kan mijn zijharnas van de fiets niet laten werken. Ik heb het dagenlang geprobeerd. Kan ik een bankharnas krijgen voor het verschil in prijs? Ik heb nog steeds mijn ongebruikte licentie.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Wat is de foutmelding die wordt weergegeven? Heb je de hardwaretest uitgevoerd die in het sticky-bericht van het forum staat?
Mislukken: geen reactie
Heb je de hardwaretest uitgevoerd in de plakkerige post?
Ja. Ik blijf problemen hebben met gele draad. Welk type harnas past bij de 2017 z900? Type 6 of Type 13
Hallo, het kost het zijharnas van de fiets type 13. Wat is uw ECU-onderdeelnummer? Bedankt, Jason A.
Hallo, ik wacht met het verzenden van uw meest recente bestelling om eerst zeker te zijn van uw onderdeelnummer van de ECU. Neem zo snel mogelijk contact met me op met bevestiging van uw ECU-onderdeelnummer. Bedankt, Jason A.
21175-1240
Hallo, bedankt voor het verzenden van die informatie. Uw bankharnas is uit, laat het ons weten als u hier problemen mee heeft. Bedankt, Jason A.
Zal ik doen. Bedankt Jason.
heb zojuist mijn bankharnas gekregen. verslaafd het allemaal gevolgd instructies. falen: geen reactie kunt u mij een stroomadapter sturen alstublieft. Ik denk dat dat het probleem is.
Ik gebruik een stroomadapter die 10v drijft. Het is niet 12v. Is dat genoeg om problemen te veroorzaken?
Hallo, heeft Kent je al uitgezocht met de nieuwe voeding? Bedankt, Jason A.
Ja. Dank je. Om het proces te starten. Ik laat het je weten als ik problemen heb.